سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ در ۳:۰۵ ب.ظ چاپ مطلب

گفت و گوی پیمان قاسم‌خانی با بهاره رهنما/ ماهنامه ۲۴ منتشر شد

24Mag

گفت و گوی پیمان قاسم‌خانی و بهاره رهنما در شماره اردیبهشت‌ماه ماهنامه ۲۴ منتشر شده است.

گفت و گوی پیمان قاسم‌خانی و بهاره رهنما در شماره اردیبهشت‌ماه ماهنامه ۲۴ منتشر شده است.

سوره سینما- شماره‌ اردیبهشت‌ماه مجله‌ ۲۴ منتشر شد. تصویر روی جلد این شماره به عکسی از بهاره رهنما و پیمان قاسم‌خانی اختصاص دارد که با هم گفت‌وگو کرده‌اند. قاسم‌خانی در این گفت‌وگوی خودمانی و متفاوت که به بهانه‌ اکران طبقه‌ حساس انجام شده از زندگی و حرفه‌اش در سال‌های اخیر گفته است.

پرونده‌‌ای برای فیلم چ از دیگر مطالب بخش سینمای ایران این شماره از ۲۴ است که در آن مسعود فراستی، آرش خوش‌خو، احسان لطفی، امید بلاغتی و کورش علیانی یادداشت‌هایی درباره‌ی وجوه مختلف فیلم نوشته‌اند. وقایع‌نگاری شهید چمران از واقعه‌ی پاوه و یادداشتی از طراح استوری بورد فیلم هم از دیگر مطالب این پرونده است. در این بخش از مجله سیدرضا صائمی، شاهین شجری کهن، سارا باقری، امیر پوریا و روبرت صافاریان یادداشت‌هایی درباره‌ی فیلم‌های روی پرده نوشته‌اند و به بهانه‌ اکران خط ویژه با مصطفی کیایی گفت‌وگو شده است.

در بخش سینمای دنیای پنجاه و یکمین شماره‌ی مجله‌ ۲۴ علاوه بر مرور فیلم‌های روی پرده و چهره‌های ماه، پرونده‌ای برای فیلم درون لوئین دیویس منتشر شده است. گفت‌وگو با برادران کوئن و بازیگران فیلم و یادداشت‌هایی از روبرت صافاریان، امیر پوریا و مسعود ثابتی مهم‌ترین مطالب این پرونده است. در این بخش از مجله می‌توانید گفت‌وگویی با هانی اسعد کارگردان فیلم عمر به همراه یادداشت‌هایی از تاد مک‌کارتی و یحیی نطنزی درباره عمر هم بخوانید.

24Mag-521

یادداشت سروش صحت درباره‌ فیلم‌های تأثیرگذار در زندگی‌اش، یادی از موسیقی متن فیلم لیلا، بازنگری یک عکس خاطره‌انگیز از مریلین مونرو و کلارگ گیبل و مرور یک سکانس از فیلم مرد عوضی هیچکاک در بخش نوستالژی منتشر شده است. پرونده‌ای برای فیلم یک روز به‌خصوص اتوره اسکولا با یادداشت‌هایی از محسن آزرم و آنتونیا شرکا از دیگر مطالب این بخش از مجله است.

در بخش اشیاء از آنچه در فیلم‌ها می‌بینید به شما نزدیک‌ترند شماره‌ اردیبهشت‌ماه مجله‌ ۲۴ هم سینا دادخواه، محسن آزرم، کریم نیکونظر و شرمین نادری یادداشت‌هایی درباره‌ نقش «آینه» در چند فیلم سینمایی نوشته‌اند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>