سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ در ۳:۵۶ ب.ظ چاپ مطلب

مجموعه مستند «صدای مزاحم» از شبکه مستند روی آنتن می‌رود

sedaye-mozahem

مجموعه «صدای مزاحم» از تولیدات موسسه تصویر شهر از امشب روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

مجموعه «صدای مزاحم» از تولیدات موسسه تصویر شهر از امشب روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

سوره سینما – به گزارش روابط عمومی موسسه تصویر شهر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مجموعه مستند «صدای مزاحم» از تولیدات مشارکتی این موسسه و شبکه مستند سیما دارای ۱۱ برنامه ۷ دقیقه ای است که از امشب ۶ اردیبهشت به مدت ده شب در ساعت ۲۱:۳۰ از همین شبکه به روی آنتن می رود.

بنابراین گزارش، مجموعه «صدای مزاحم» با هدف بررسی تاثیر آلودگی صوتی در جوامع امروزی به کارگردانی فرزاد خوشدست و تهیه کنندگی دری رضایی تهیه و تولید شده است. خوشدست در این مجموعه سعی کرده است به سراغ موضوعاتی چون: چهارشنبه سوری، ساختمان سازی در شب، موتورسواران که ۴۰ درصد از آلودگی شهری به علت تردد آنها در سطح شهر است و… برود.

عوامل این مجموعه ۱۱ قسمتی عبارتند از کارگردان: فرزاد خوشدست، تهیه کننده: دری رضایی، تصویربردار: مهدی قاسمی، صدابردار: بابک جائر و حسن مهدوی، تدوین: دری رضایی و محصول مشترک: موسسه تصویر شهر و شبکه مستند سیما.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>