سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ در ۱۰:۵۵ ق.ظ چاپ مطلب

«پریناز» در برنامه اکران ۹۳/ فیلم سامان مقدم روی پرده می‌رود؟

100-sal

فیلم‌های سینمایی «پریناز» و «صد سال به این سال‌ها» امسال اکران عمومی می‌شوند.

فیلم‌های سینمایی «پریناز» و «صد سال به این سال‌ها» امسال اکران عمومی می‌شوند.

مرتضی شایسته مدیر موسسه هدایت فیلم که این روزها فیلم سینمایی «خط ویژه» مصطفی کیایی را روی پرده اکران دارد به سوره سینما گفت: این فیلم همچنان مخاطبان زیادی دارد و ما افت فروش نداشتیم. به همین خاطر تا زمانی که فیلم فروش قابل قبول خود را حفظ کند قصد نداریم آن را از روی پرده برداریم.

وی در رابطه با فیلم هایی که قرار است در سال ۹۳ از دفتر هدایت فیلم پخش و اکران شود افزود: فیلم‌های سینمایی «اشباح» به کارگردانی داریوش مهرجویی، «خانه پدری» ساخته کیانوش عیاری، «آتش بس ۲» به کارگردانی تهمینه میلانی، «آتیش بازی» ساخته بهمن گودرزی، «همه چیز برای فروش» به کارگردانی امیرحسین ثقفی،«پریناز» ساخته بهرام بهرامیان و «صدسال به این سال‌ها» به کارگردانی سامان مقدم قرار است  امسال اکران شوند.

شایسته گفت: «اشباح» در نوبت بعدی اکران قرار دارد و قصد داریم یکی از فیلم های «آتش بس ۲» و «آتیش بازی» را برای نمایش عید فطر آماده کنیم. همچنین فیلم‌های سینمایی «پرویز» ساخته مجید برزگر، «ملاقات با لیلا» به کارگردانی عادل یراقی و «روایت ناپدید شدن مریم» ساخته محمدرضا لطفی نیز در گروه سینمایی فرهنگ و تجربه روی پرده خواهند رفت.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>