سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۴ فروردین ۱۳۹۰ در ۲:۴۵ ب.ظ چاپ مطلب
اختصاصی / بررسي سريال هاي نوروزي (5)

عظیمی میر آبادی: «کلاه قرمزی » ، بهترین مجموعه تلویزیون در تعطیلات ۹۰ بود

عظیمی میر آبادی: «کلاه قرمزی » ، بهترین مجموعه تلویزیون در تعطیلات 90 بود

سوره سینما: کلاه قرمزی بهترین مجموعه نمایشی امسال تلویزیون در طول تعطیلات ۱۳۹۰ بود

سوره سینما: کلاه قرمزی بهترین مجموعه نمایشی امسال تلویزیون در طول تعطیلات ۱۳۹۰ بود

بنابر گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی سوره سینما ، مهدی عظیمی میر آبادی ، تهیه کننده سینمای ایران ، ضمن بیان این مطلب گفت : مجموعه ای مانند کلاه قرمزی ، که سال های متمادی می توانند با مخاطب ارتباط بر قرار کنند ، بسیار قابل احترام است و باید بیش تر روی آن متمرکز شویم ، که چه ویژگی خاصی باعث استمرار حیات آن شده است .

وی افزود : البته همه خوب می دانیم که مخاطب این مجموعه را بزرگسال ها تشکیل می دادند ، نه گروه کودک و نوجوان .

وی همچنین عنوان کرد : سریال دیگری که قابلیت بحث بر روی آن را داشته باشد ، «پایتخت » است .

وی تشریح کرد : این سریال اهداف درست و خوبی در پی داشت و موید این مطلب بود که باید روی بحث مرکز گریزی بیشتر متمرکز شویم و همه به تهران هجوم نیاورند . اما اشکالاتی نیز بر این سریال به چشم می خورد .

عظیمی توضیح داد : اول اینکه این سریال نام خوبی نداشت و بسیار سطحی و دم دستی نام گذاری شده بود . همچنین در این مجموعه مردم علی آباد را همگی مردمانی سالم و درست و وارسته و مردم تهران را همگی خائن و خلاف و دزد و کلاه بردار و بی نظم نشان داده بود ، که این از پشت بام افتادن به سریال لطمه می زد .

وی معتقد است : مشکل کلی سریال های مناسبتی ما ، سپرده شدن ان به چندین گروه خاص است ، که متاسفانه به تکرار رسیده اند و گنجایش نو آوری های جدید را ندارند . چقدر بهتر است که از ظرفیت های گروه های مختلفی بهره ببریم .


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>