سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ در ۸:۱۰ ق.ظ چاپ مطلب

نگین صدق گویا و یک حرفه تازه/ کیفیت فیلمنامه‌ها پایین است

negin-sedgh-gooya

نگین صدق گویا این روزها با تحصیل در رشته طراحی لباس به یک حرفه جدید فکر می‌کند.

نگین صدق گویا این روزها با تحصیل در رشته طراحی لباس به یک حرفه جدید فکر می‌کند.

این بازیگر سینما و تلوزیون در رابطه با جدیدترین فعالیت‌های خود به سوره سینما گفت: همیشه در کنار بازیگری به طراحی مد و لباس علاقمند بودم به همین خاطر تصمیم گرفتم این رشته را به صورت حرفه ای دنبال کنم و در کلاس‌های جهاد دانشگاهی شرکت کردم و امیدوارم بتوانم در مقاطع تحصیلی بالاتر ادامه دهم.

وی افزود: بیش از یک سال است که هیچ فعالیتی در عرصه بازیگری نداشتم، فیلمنامه‌ها اصلا باب سلیقه من نیستند. کارهای پیشنهادی خوبی هم که در این مدت داشتم متاسفانه یا به خاطر مشکلات مالی پروژه لغو شد یا سر دستمزد به توافق نرسیدیم. بعضی فیلمسازان رقم پیشنهادیشان با ۶ سال پیش تفاوتی نکرده است. گاهی یک نقش انقدر خوب است که مسایل مالی اهمیتی ندارد اما گاهی رقم آنقدر پایین است من که همیشه دررابطه با مسایل مالی حساسیتی ندارم گله‌مند می‌شوم.

بازیگر فیلم «زمانی برای دوست داشتن» گفت: امیدوارم اوضاع فرهنگ و هنر ما سامان یابد با تغییر و تحولی که در این حوزه پیش آمد همه امیدوار بودیم شرایط بهتر شود اما رفته رفته نه تنها تغییری حاصل نشد انگار عکس آن درحال وقوع است. این روزها خودم را به کلاس‌های مد و طراحی لباس سرگرم کرده ام نه برای اینکه از بازیگری کناره بگیرم بلکه باعث شود تا این بیکاری یادم برود و به خاطر نبود شرایط بازیگری گرفتار شرایط بدتر نشوم.

نگین صدق گویا در فیلم‌های سینمایی «ابراهیم خلیل الله»، «انتخاب»، «رای باز»، «زن امروز» و … بازی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>