سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ در ۱۱:۲۳ ق.ظ چاپ مطلب

از مسئولان انتظار معجزه نداریم/ فیلم جدید راست‌گفتار در راه تولید

kazem-rast-goftar

کارگردان فیلم سینمایی «چک» این روزها پیگیر فیلمنامه خود برای دریافت پروانه ساخت است.

کارگردان فیلم سینمایی «چک» این روزها پیگیر فیلمنامه خود برای دریافت پروانه ساخت است.

کاظم راست گفتار در رابطه با جدیدترین فعالیت های خود به سوره سینما گفت: منتظر دریافت پروانه ساخت برای تازه‌ترین فیلمنامه ام هستم. قرار است فیلمی با درونمایه اجتماعی و لایه های فلسفی را جلوی دوربین ببرم که مانند دیگر آثارم چاشنی طنز دارد. این فیلم تقریبا پربازیگر است. دنبال ستاره ها نیستم اما قصد دارم از بازیگرانی استفاده کنم که کارنامه قابل قبولی دارند و شهرتشان به خاطر بازی‌های خوب است.

این کارگردان دلیل وقفه بین تولیدات خود را هزینه های سنگین عنوان کرد و افزود: مستقل بودن هزینه دارد و به راحتی قابل جبران نیست. اما وجدان آدم را راحت می‌گذارد. با این تغییراتی که در حوزه فرهنگ و مسئولین پیش آمده فعلا نمی‌توان قضاوتی کرد. باید منتظر بود و نتیجه را دید. هر چند که از آنها هم نمی‌توان انتظار معجزه داشت. ما در حوزه ریاست با افراد روشنفکرتری طرف هستیم که این مساله وجهی دو سویه دارد یا به ارتقای فرهنگ و سینمای کشور کمک می شود یا شرایط و اوضاع از این هم بدتر خواهد شد.

کاظم راست گفتار که تا زمان قطعی شدن فیلمنامه نامی از این پروژه سینمایی نبرد، تاکنون فیلم‌های سینمایی «چک»، «مردان مریخی،زنان ونوسی»، «نقاب» و … را کارگردانی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>