سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ در ۸:۰۶ ق.ظ چاپ مطلب

«شوخی کردم» بیشتر انتقاد بود تا خنده/ دستمزدها طبق پنج سال قبل محاسبه می‌شود

sahar-zakaria

سحر زکریا «شوخی کردم» را به عنوان یک اثر انتقادی در کارنامه مهران مدیری معرفی کرد.

سحر زکریا «شوخی کردم» را به عنوان یک اثر انتقادی در کارنامه مهران مدیری معرفی کرد.

زکریا به سوره سینما گفت: مدتی پیش تصویربرداری مجموعه «شوخی کردم» به پایان رسید و من از اینکه این بار با گروه مدیری همکاری داشتم، خوشحالم. این تجربه مهران مدیری با دیگر آثار او یک فرق عمده داشت و آن اینکه بیشتر زبان نقد داشت تا شوخی و خنده و طنز. «شوخی کردم» نه تنها نسبت به دیگر آثار کارگردانش در دهه اخیر کاری متفاوت بود، بلکه در مقایسه با مجموعه های اپیزودیک قدیمی مدیری چندین گام رو به جلو برداشت. هیچ کدام از بازیگران این مجموعه دچار خستگی نشدند، چون تعدادمان زیاد بود و دیر به دیر آفیش می شدیم و به هیچکس فشاری وارد نشد.

وی افزود: فعلا پروژه‌ای را شروع نکرده‌ام و راستش را بخواهید تا وقتی بخواهند در سینما و تلویزیون دستمزدهای مربوط به پنج ، شش سال قبل را پیشنهاد بدهند، تمایلی هم به پذیرش پیشنهادهای این چنینی ندارم. من هم قائل به این واقعیت هستم که مخاطب هفتاد میلیونی تلویزیون ملی را نمی توان با مخاطب چند میلیونی شبکه نمایش خانگی مقایسه کرد، اما ما هم بر مبنای شرایط اقتصادی موجود قدم بر می داریم. این روزها  مردم مرا هم به خاطر آثار تلویزیونی ام به یاد می آورند و هم فیلم هایی که در شبکه نمایش خانگی توزیع شده است. برای مثال سریال «میلیاردر» که از شبکه اول پخش شد به خوبی بین مردم جا باز کرد و این اقبال برای کارهای شبکه نمایش خانگی هم کم و بیش دیده می شود.

سحر زکریا با سریال «پاورچین» به شهرت رسید و تا کنون در فیلم های «زنان ونوسی مردان مریخی»، «پسران مهتاب» و … بازی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>