سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ در ۱۲:۲۳ ب.ظ چاپ مطلب

«اشباح» در انتظار رفتن «چ»/ فیلم مهرجویی در ۱۳ سالن

ashbah

اکران عمومی فیلم سینمایی «اشباح» به کارگردانی داریوش مهرجویی پس از پایان اکران «چ» آغاز می‌شود.

اکران عمومی فیلم سینمایی «اشباح» به کارگردانی داریوش مهرجویی پس از پایان اکران «چ» آغاز می‌شود.

علی شهرستانی از دفتر هدایت فیلم اعلام کرد: زمان قطعی برای اکران «اشباح» وجود ندارد. هر وقت فیلم «چ» را از پرده بردارند «اشباح» اکران می شود. تا وقتی «چ» روی پرده است هر چهارشنبه نوبت اکران ما به تعویق می‌افتد. همین امروز برای تحویل فیلم به سینما آزادی رفتم که پیگیری کنم برای چهار شنبه فیلم حاضر و بدون اشکال باشد دیدم برای پرسنل سینما لباس‌های فرم با آرم «چ» تدارک دیده اند.

شهرستانی افزود: خانم ها کلاه و آقایان تیشرت و کلاه با نشان این فیلم بر تن داشتند و با تمهیداتی که به تازگی اندیشیده اند بعید می دانم به این زودی بخواهند این فیلم را از پرده اکران پایین بیاورند. این در صورتی است که هفته پیش که برای تحویل آنونس به سینما آزادی رفته بودم پرسنل چندان از فروش «چ» و «معراجی ها» راضی نبودند.

وی ادامه داد: با ۱۳ سالن سینمایی برای «اشباح» قرارداد بستیم که فکر می کنم همین تعداد کافی باشد البته مناطق جنوبی تهران هم برای نمایش اعلام آمادگی کرده اند اما باید اول اکران را آغاز کنیم و بعد با توجه به شرایطی که پیش خواهد آمد برای اضافه کردن سالن ها تصمیم بگیریم.

در فیلم سینمایی «اشباح» که در سی و دومین جشنواره فجر روی پرده رفت، مهتاب کرامتی، امیرعلی دانایی، هنگامه حمیدزاده، ملیکا شریفی نیا و … بازی کردند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>