سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ در ۸:۱۴ ق.ظ چاپ مطلب

احتمال اکران «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» از هفته آینده/ فیلم حجازی در ۳۰ سالن

aghaye-mahmoodi

پخش فیلم سینمایی «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» به دفترپخش نیمروز فیلم رسید.

پخش فیلم سینمایی «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» به دفترپخش نیمروز فیلم رسید.

مهدی داوری تهیه کننده این فیلم سینمایی در رابطه اکران «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» به سوره سینما گفت: سینما استقلال سرگروه فیلم ما خواهد بود اما تا زمانی که «طبقه حساس» ساخته کمال تبریزی کف فروش را حفظ کند، زمان نمایش فیلم ما مشخص نخواهد بود. در این رابطه هیچ مشخصه‌ای برای سقف زمانی نمایش وجود ندارد و ما باید تا زمانی که فیلم قبلی روی پرده است و شرایط گیشه خوبی هم دارد صبر کنیم. اما با توجه به شرایطی که وجود دارد احتمال می‌دهم چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه بتوانیم فیلم سینمایی «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» را روی پرده ببریم.

این تهیه کننده گفت: ما ۳۰ سالن به اکران این فیلم اختصاص داده ایم و به نظر می‌رسد شرایط دیده شدن را برایش فراهم کرده ایم. امیدوارم «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» بتواند با مخاطب ارتباط برقرار کند.

روح الله حجازی کارگردانی فیلم سینمایی «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» را برعهده داشته و در آن حمید فرخ نژاد، هنگامه قاضیانی، پیمان قاسم خانی، ترانه علیدوستی و ترلان پروانه بازی کردند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>