سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ در ۱۱:۰۲ ق.ظ چاپ مطلب

تصویربرداری «جاده قدیم» به نیاوران رسید/ یک مجموعه کمدی برای ماه رمضان

jadeh-ghadim

تصویربرداری مجموعه «جاده قدیم» به کارگردانی بهرام بهرامیان این روزها در نیاوران ادامه دارد.

تصویربرداری مجموعه «جاده قدیم» به کارگردانی بهرام بهرامیان این روزها در نیاوران ادامه دارد.

آزاده سهرابی روابط عمومی این پروژه در رابطه با روند تصویربرداری سریال کمدی که قرار است به مناسبت ماه رمضان روی آنتن برود به سوره سینما گفت: بخش های تصویر برداری خیابان جمال آباد به پایان رسیده و امروز در ساختمانی نیمه کاره واقع در خیابان نیاوران هستیم تا چند روز آینده هم به یکی از روستاهای اطراف تهران خواهیم رفت و تصویر های مربوط به قسمت اول این مجموعه را جلوی دوربین خواهیم برد. برای اینکه این سریال تا ماه رمضان آماده شود گروه روزی ۱۷ ساعت سر صحنه هستند. این سریال کمدی از نظر داستانی ارتباطی به ماه مبارک رمضان ندارد ولی به تبع نوع قصه بسیار پر لوکیشن است. «جاده قدیم» قصه روزهای آغاز زندگی مشترک نعمت و زینت است که پس از عروسی‌اشان همراه با یک گاو که جهیزیه زینت و تنها دارایی آنهاست به تهران می‌آیند اما با گم شدن این گاو آنها از جاهای مختلفی سردر می آورند.

وی ادامه داد: حمیدرضا آذرنگ در نقش نعمت، یکتا ناصر در نقش زینت، شهرام حقیقت دوست در نقش برادر زینت به نام طینت،و حبیب دهقان‌نسب در نقش رئیس کلانتری از بازیگران اصلی این مجموعه هستند که تقریبا در هر ۲۴ قسمت حضور دارند اما در برخی قسمت ها بازیگران دیگری حضور دارند که تا به حال امید روحانی، آنا نعمتی و محرم زینال زاده بازی کرده اند.

این سریال در ۲۴ قسمت ۴۵ دقیقه ای است که به احتمال زیاد از شبکه دو روی آنتن می رود. مجموعه تلویزیونی «جاده قدیم» به تهیه‌کنندگی علی تقی‌پور و نویسندگی امید سهرابی و امیررضا طلاچیان محصول سیما فیلم است و با مشارکت شرکت پالایش و پخش فراورده‌های نفتی تولید می‌شود. عبدالله اسکندری طراح گریم سریال است. همچنین افشین احمدی تصویربرداری، امیر توسلی آهنگسازی، سیامک احصایی طراحی صحنه، سحر شهامت طراحی لباس، سینا گنجوی تدوین و اسحاق خانزادی صداگذاری سریال «جاده قدیم» را به عهده دارند.

دیگر عوامل سریال عبارتند از مجری طرح: موسسه فرهنگی و هنری راز هنر پارسی، مدیر تولید: جعفر عروجی، صدابردار:امیر حاتمی، مدیر برنامه‌ریزی: سید روزبه سجادی ، دستیار اول کارگردان: رضا کشاورز، منشی صحنه: آرزو نیک پور و عکاس: مهدیه لطیفی.

بهرام بهرامیان پیشتر مجموعه‌های «ساعت شنی»، «مشق عشق»، «سقوط یک فرشته» و فیلم‌های سینمایی «آل» و «پریناز» را کارگردانی کرده است.