سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ در ۹:۳۵ ق.ظ چاپ مطلب

شاید «شمعدونی» به ماه رمضان نرسد/ مجموعه تازه صحت در راه پخش

soroosh-sehat

مجموعه «شمعدونی» به کارگردانی سروش صحت که یکی از گزینه‌های پخش در ماه رمضان بود احتمالا در زمانی دیگر روی آنتن می‌رود.

مجموعه «شمعدونی» به کارگردانی سروش صحت که یکی از گزینه‌های پخش در ماه رمضان بود احتمالا در زمانی دیگر روی آنتن می‌رود.

محسن چگینی تهیه کننده این مجموعه به سوره سینما گفت: تا کنون ۲۵ درصد از تصویربرداری مجموعه انجام شده، اما هنوز معلوم نیست چه زمانی را برای پخش به ما بدهند. اینکه یکی از سریال های ماه رمضان باشیم یا نباشیم، چیزی نیست که خودمان در مورد آن تصمیم بگیریم، اما نهایت تلاشمان را به خرج می دهیم تا در نهایت سریال خوبی آماده شود. این سریال به صورت همزمان در حال تدوین است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بعد از محبوبیت سریال «پژمان» برای زدن رکورد خودش نگرانی دارد، افزود: این استرسی که شما از آن صحبت می کنید هنگام تولید همه مجموعه ها همراه من و گروهم هست، چون همیشه به بهترین بودن فکر می کنیم. همواره تلاش کرده ام در عین حفظ سلائقم قدری تفاوت در کار جدید ایجاد کنم تا اینطور برداشت نشود که دارم درجا می‌زنم.

چگینی درباره علاقه خود به ساخت مجموعه های کمدی اضافه کرد: کمدی کار کردن چیزی است که به مرور زمان و با گذشت سال ها با من یکی شده. حالا دیگر این نوع از کار هم برای خودم نهادینه شده و هم برای مخاطبانی که مرا می شناسند. وقتی کاری را طی سال ها انجام دهی، علاوه بر کسب تجربه به آن تعلق خاطر پیدا می کنی و حالا هم همین حس علاقه است که مرا به بیشتر ساختن و کشف گسترده تر این عرصه بر می‌انگیزد.

محسن چگینی تا کنون مجموعه های «مسافران»، «دزد و پلیس»، «ساختمان پزشکان»، «پژمان» و … را تهیه کرده است. سریال «شمعدونی» که توسط سروش صحت نوشته و کارگردانی می شود داستان دو خانواده است که عطا و هوشنگ سرپرستی آن را برعهده دارند. عطا فرزندی دارد که برای او بسیار عزیز و دوست داشتنی است اما او کودکی کنجکاو است و بنیان قصه هم بر درگیری عطا با فرزند خود استوار است. آتنه فقیه نصیری ، محمدرضا داوودنژاد، محسن قاضی مرادی، حسن معجونی، رویا میرعلمی، نگار عابدی، امیر کاظمی و محمد نادری بازیگران این سریال ۴۰ قسمتی هستند که با مدت زمان ۴۰ دقیقه در حال تولید است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>