سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ در ۳:۴۳ ب.ظ چاپ مطلب

«اشباح» به سینماها می‌آید/ «متروپل» جایگزین «معراجی‌ها» می‌شود

44

فیلم سینمایی «اشباح» ساخته داریوش مهرجویی از چهارشنبه این هفته اکران عمومی می‌شود.

فیلم سینمایی «اشباح» ساخته داریوش مهرجویی از چهارشنبه این هفته اکران عمومی می‌شود.

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره جلسه امروز این شورا به خبرنگار سوره سینما گفت: فیلم سینمایی «اشباح» از چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه در گروه آزاد اکران می‌شود و از هفته آینده پس از پایان اکران فیلم سینمایی «چ» اکران فیلم «اشباح» با سر گروهی سینما آزادی ادامه می یابد. همچنین فیلم سینمایی «متروپل» ساخته مسعود کیمیایی در گروه سینمایی قدس به جای فیلم سینمایی «معراجی‌ها» روی پرده می‌رود.

وی ادامه داد: فیلم سینمایی «چ» با توجه به اینکه فروش فیلم سینمایی «چ» ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا، از کف فروش بالاتر است و این فیلم زمان طولانی دارد از این رو سانس های کمتری برای نمایش آن در نظر گرفته می‌شود، اکران این فیلم این هفته ادامه دارد. اکران چرخشی فیلم در این سینماها قرار است کارشناسی شود و بعد درباره آن تصمیم هایی اتخاذ شود. مقرر شد محاسبه کف فروش فیلم‌ها از دوشنبه هر هفته تا یک شنبه هفته بعد محاسبه شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>