سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ دی ۱۳۹۱ در ۱۱:۲۲ ب.ظ چاپ مطلب
شایقی در گفتگو با سوره سینما:

شرایط فراهم شود، «ابرهای ارغوانی» را اکران می‌کنیم

شرایط فراهم شود، «ابرهای ارغوانی» را اکران می‌کنیم

کارگردان فیلم سینمایی «ابرهای ارغوانی» تاکید کرد اگر شرایط مهیا باشد این فیلم را پس از جشنواره اکران می‌کند.

کارگردان فیلم سینمایی «ابرهای ارغوانی» تاکید کرد اگر شرایط مهیا باشد این فیلم را پس از جشنواره اکران می‌کند.

سیامک شایقی که فیلمش «ابرهای ارغوانی» در فهرست فیلم‌های جشنواره سی و یکم فجر نیست، به خبرنگار سوره سینما گفت: هیئت انتخاب فیلم را برای نمایش در جشنواره مناسب تشخیص نداده، این طبیعی است و برای نظر هیئت انتخاب احترام قائل هستم. فیلم مشکل ممیزی نداشته و توضیحی در این باره به من نداده‌اند.

وی ادامه داد: جشنواره فیلم فجر، یک جشنواره دولتی است و قواعد و اصول خود را دارد که همه ما به آن آشنا هستم و آنها را پذیرفته ایم، فعلا در حال برنامه ریزی هستیم تا زمان مناسب برای اکران «ابرهای ارغوانی» در نظر بگیریم.

این کارگردان افزود: پس از جشنواره فیلم فجر، یک فصل اصطلاحا مرده اکران داریم که گاهی بعضی فیلم ها در آن فروش خوبی داشته‌اند، اگر شرایط مهیا باشد «ابرهای ارغوانی» را پس از جشنواره اکران می‌کنیم، آماده ایم تا آنونس، تیزر و مواد تبلیغی را برای اکران مناسب آماده کنیم. اگر این اتفاق نیفتد فیلم را سال ۹۲ اکران عمومی می‌کنیم.

در فیلم سینمایی «ابرهای ارغوانی» با بازی هانیه توسلی، رویا تیموریان، شبنم مقدمی و … بازی کردند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>