سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ در ۱۲:۳۱ ب.ظ چاپ مطلب

برنده سیمرغ جشنواره فیلم فجر تیزر «برف» را می‌سازد

barf1

بهروز داوودی برنده سیمرغ جشنواره بیست و هفتم فیلم فجر در بخش مواد تبلیغاتی، تیزر فیلم سینمایی «برف» را می‌سازد.

بهروز داوودی برنده سیمرغ جشنواره بیست و هفتم فیلم فجر در بخش مواد تبلیغاتی، تیزر فیلم سینمایی «برف» را می‌سازد.

مهدی رحمانی کارگردان «برف» به سوره سینما گفت: این روزها به وزارت ارشاد رفت و آمد داریم چون درگیر امور مربوط اکران عمومی فیلم «برف» هستیم، البته پروانه نمایش آن به تازگی صادر شده است. آن نسخه ای که روی پرده قرار می گیرد همان چیزی است که در جشنواره سی و دوم فجر به نمایش درآمد و قرار نیست پلانی کسر یا چیزی اضافه شود. می‌دانم که فیلم با مخاطب ارتباط برقرار می کند چون موضوع و محتوایی نزدیک به زندگی ملموس مردم دارد. تیزر و آنونس این فیلم را بهروز داوودی می‌سازد که قبلا برای ساخت تیزر فیلم «دیگری» از جشنواره سال ۸۸ سیمرغ گرفته بود.

وی افزود: به درستی نمی‌دانم زمان دقیق اکران و دیگر جزئیات مربوط به این مرحله چیست، اما به هر حال فرصتی است که برای نمایش به ما داده اند و استقبال می‌کنیم، هر چند که شاید در یک نگاه کلی تنها نوبت اکران مطلوب باقی مانده از سال ۹۳ اکران عید فطر باشد که آن هم به ما نرسید. امسال بعد از تب جام جهانی وارد حال و هوای ماه رمضان می‌شویم، در اکران عید فطر احتمالا سینما نفسی تازه می‌کند، اما بعد از آن دیگر وارد نیمه دوم سال می شویم که معمولا زمان خوبی برای نمایش فیلم نیست.

فیلم سینمایی «برف» که به تهیه کنندگی، کارگردانی و نویسندگی مهدی رحمانی ساخته شده داستان خانواده ای را روایت می‌کند که قرار است برای دخترشان خواستگار بیاید، اما برخی از مشکلات موجود آنان را در یک استرس و نگرانی قرار می‌دهد. رویا تیموریان، محمدرضا غفاری، آناهیتا افشار، افشین هاشمی، شیرین یزدان بخش، میلاد کیمرام و … در «برف» بازی می‌کنند.

مهدی رحمانی پیش از این فیلم‌های «دیگری» و «پنهان» را ساخته است.