سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ در ۳:۴۶ ب.ظ چاپ مطلب

«اشباح» به سینما آزادی رسید/ ادامه اکران فیلم مهرجویی با سینمای سرگروه

ashbah

اکران «اشباح» با سرگروهی سینما آزادی از چهارشنبه این هفته ادامه می‌یابد.

اکران «اشباح» با سرگروهی سینما آزادی از چهارشنبه این هفته ادامه می‌یابد.

سخنگوی شورای صنفی اکران درباره مصوبات جلسه این شورا به سوره سینما گفت: قرار است فیلم سینمایی «اشباح» که اکران آن از هفته گذشته بدون سر گروه آغاز شده از چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه با سرگروهی آزادی به اکران خود ادامه دهد.

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی اکران به سوره سینما گفت: فیلم سینمایی «چ» تغییر کرد و قرار است فیلم سینمایی «اشباح» ساخته داریوش مهرجویی که اکران آن از هفته گذشته بدون سر گروه آغاز شده از چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه در گروه آزادی به اکران خود ادامه دهد. فیلم هایی که از زمان آغاز اکران آنها ۱۰ هفته گذشته، در سالن های حمایتی که سالن های موقعیت جغرافیایی مورد حمایت هستند با تایید و حواله شورای صنفی قابلیت اکران دارند.

فیلم سینمایی «اشباح» به کارگردانی داریوش مهرجویی با بازی مهتاب کرامتی، امیرعلی دانایی، هنگامه حمیدزاده، ملیکا شریفی نیا، همایون ارشادی و … در سی و دومین جشنواره فیلم فجر روی پرده رفت.

ashbah-poster


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>