سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ خرداد ۱۳۹۳ در ۱۱:۵۰ ق.ظ چاپ مطلب

فیلمبرداری «مذاکرات مستقیم آقای عبدی» به پایان رسید/ اکران قبل از جشنواره فیلم فجر

shah-hatami

کارگردان فیلم سینمایی «مذاکرات مستقیم آقای عبدی» از پایان فیلمبرداری تازه‌ترین تجربه سینمایی خود خبر داد.

کارگردان فیلم سینمایی «مذاکرات مستقیم آقای عبدی» از پایان فیلمبرداری تازه‌ترین تجربه سینمایی خود خبر داد.

علی شاه حاتمی به سوره سینما گفت: کار تدوین در دفترم انجام می‌شود و هم اکنون در حال میکس هستیم. مراحل فنی این فیلم قبل از سی و سومین جشنواره فیلم فجر به پایان می‌رسد و ما برای پروانه نمایش «مذاکرات مستقیم آقای عبدی» اقدام خواهیم کرد.

«مذاکرات مستقیم آقای عبدی» یک فیلم تک لوکیشن و تک بازیگر است که اکبر عبدی بازیگر آن است و المیرا عبدی، میلاد کیمرام، فریبا طالبی و یوسف مرادیان در این فیلم به عنوان صدا پیشه حضور دارند و در مقابل اکبر عبدی صحبت می‌کنند. داستان درباره اکبر عبدی است که گروگان گرفته می‌شود و در محلی خاص نگهداری می‌شود و برای رهایی خود از شر گروگانگیران با وزارت ارشاد، صدا و سیما، وزارت امور خارجه و حتی در بخش هایی از این فیلم با جان کری مذاکره می‌کند.

«مذاکرات مستقیم آقای عبدی» پس از «رویای سینما»، «پرواز مرغابی‌ها»، «آوای زندگی»، «کولی»، «ترکش‌های صلح»، «دوستان»، «لاک پشت»، «آخرین شناسایی»، «پرنده آهنین»، «تعقیب سایه‌ها» و «گودال» یازدهمین اثر سینمایی بلند در کارنامه علی شاه حاتمی است.

عوامل فیلم سینمایی «مذاکرات مستقیم آقای عبدی» عبارتند از علی شاه حاتمی تدوین نویسنده و کارگردان، جلال چاوشیان تهیه کننده، حافظ احمدی مدیر فیلمبرداری، محمد نوین نژاد صدابردار، محمدرضا قومی طراح گریم، محسن روشن صداگذاری، فرهاد هراتی آهنگساز.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>