سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ خرداد ۱۳۹۳ در ۹:۴۸ ق.ظ چاپ مطلب

نقش حرف اول را در انتخاب‌هایم می‌زند/ روی فیلمنامه وسواس دارم

abbas-ghazali

عباس غزالی که با مجموعه تلویزیونی «وضعیت سفید» به شهرت رسید، دلیل کم‌کاری این روزهایش را وسواس در انتخاب فیلمنامه می‌داند.

عباس غزالی که با مجموعه تلویزیونی «وضعیت سفید» به شهرت رسید، دلیل کم‌کاری این روزهایش را وسواس در انتخاب فیلمنامه می‌داند.

وی در این رابطه به سوره سینما گفت: طبق شرایطی که در راستای اهدافم برنامه ریزی کردم با وسواس بیشتری به فیلمنامه ها نگاه می کنم. به نظر من نقش حرف اول را می زند . این روزها فیلمنامه ای که باب میلم باشد کمتر پیشنهاد می شود اما همچنان درحال خواندن فیلمنامه های مختلف هستم. دراین مدت دو کار پیشنهادی داشتم که امیدوارم شرایطی فراهم شود و سال جدید فعالیت سینمایی ام را دوباره شروع کنم.

غزالی ادامه داد: برای خودم افقی ترسیم کرده ام و به یک اتفاق مثبت امیدوارم. چون مساله فقط فیلمنامه نیست عوامل زیادی در یک تصمیم نقش دارند. به دلیل فاصله ای که از بازیگری و مخصوصا تئاتر گرفته ام مطمئنم قبل از اینکه کار سینمایی ام را شروع کنم یک تئاتر اجرا خواهم کرد. مدت‌ها است روی صحنه نبودم و به آن نیاز دارم. به نظر من تئاتر یک اصل و انگیزه است. هر وقت احساس بی‌حوصلگی کردم تمرین‌های تئاتر به من انرژی داد. حاضرم یک تئاتر معمولی کار کنم اما در تله فیلم بد بازی نکنم.

این بازیگر در رابطه با عدم حضورش در سریالی تاریخی «مولانا» گفت: اگرچه این مجموعه فیلمنامه تاریخی بسیار خوبی داشت اما خوشبختانه شرایطی فراهم شد که من در آن مجموعه حضور نداشته باشم. مشکلاتی که بین بزرگان ادبیات کشور ما با ترکیه وجود دارد باعث شد این مجموعه آنطور که شایسته بود پشتیبانی نشود. اگرچه گروه حرفه ای پای کار بودند اما چون از ابتدا حدس و گمانم بر این بود که شانسی در پخش نداشته باشد، از بازی در این مجموعه منصرف شدم. مراحل تصویربرداری این سریال به پایان رسیده، اما به خاطر مشکلات این مجموعه در مرحله تدوین باقی مانده است.

عباس غزالی در مجموعه‌های «رستگاران»، «مادرانه» و «عقیق» بازی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>