سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۲ خرداد ۱۳۹۳ در ۴:۰۵ ب.ظ چاپ مطلب

«فرشته‌ها با هم می‌آیند» نماینده حوزه هنری در اکران عید فطر

fereshte-ha

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «فرشته‌ها با هم می‌آیند» این فیلم را نماینده حوزه هنری در اکران عید فطر دانست.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «فرشته‌ها با هم می‌آیند» این فیلم را نماینده حوزه هنری در اکران عید فطر دانست.

سوره سینما- تسنیم نوشت: منوچهر محمدی تهیه کننده «فرشته‌ها با هم می‌آیند» از اکران این فیلم در عید فطر خبر داد و گفت: از بین فیلم های حوزه هنری، «فرشته‌ها با هم می‌آیند» به سرگروهی سینما آزادی در عید فطر اکران می‌شود. قرارداهای برای اکران مناسب این فیلم بسته شده است و پوسترهای فیلم برای تبلیغات محیطی آماده شده است.

«فرشته ها باهم می آیند» اولین ساخته بلند حامد محمدی است و در بخش رقابتی جشنواره شانگهای حضور دارد. این جشنواره از ۲۴ خرداد تا ۱ تیر برگزار می‌شود و شامل بخش اصلی، بخش نگاه نو، کوتاه و پاناروما است. «فرشته ها با هم می ‌آیند» را منوچهر محمدی با مشارکت حوزه هنری تهیه کرده و جواد عزتی، نازنین بیاتی، الهام کردا و رضا ناجی بازیگران این فیلم سینمایی هستند. حامد محمدی پیشتر به عنوان نویسنده در سینمای ایران فعالیت داشته و فیلمنامه فیلم‌های «طلا و مس» و «حوض نقاشی» را نوشته است.

داستان «فرشته ها با هم می آیند» درباره زوجی است که صاحب سه نوزاد می‌شوند و نگهداری این نوزادان مسائلی را برایشان به وجود می‌آورد. پخش داخلی و بین المللی فیلم «فرشته ها با هم می‌آیند» بر عهده حوزه هنری است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>