سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ خرداد ۱۳۹۳ در ۸:۴۹ ق.ظ چاپ مطلب

نمایش مستند «جنایت در سکوت» در سینما روایت

jenayat-dar-sokoot

مستند «جنایت در سکوت» به کارگردانی بهروز نورانی‌پور در برنامه سینما روایت روی پرده می‌رود.

مستند «جنایت در سکوت» به کارگردانی بهروز نورانی‌پور در برنامه سینما روایت روی پرده می‌رود.

سوره سینما- سومین جلسه برنامه «سینما روایت» اختصاص دارد به پخش مستند «جنایت در سکوت» ساخته بهروز نورانی پور که یکی از رکوردداران دریافت جوایز از جشنواره های داخلی و خارجی است. به گزارش روابط عمومی«سینما روایت»، مستند«جنایت در سکوت» داستان یکی از روستاهای مرزی شهرستان سردشت در طول دوران جنگ بمباران شیمیایی راروایت می کند که در آن مادر خانواده هر فرزندی را که به دنیا می آورد پس از چند سال مبتلا به تاول های شیمیایی شده و به مرور بینایی‌اش را از دست می‌دهد. اما در این میان عبدالرحمن فرزند کوچکتر خانواده برای دیدن مبارزه می‌کند….

«جنایت در سکوت» در شانزدهمین جشنواره فیلم Sole Luna پالرمو ایتالیا جایزه بهترین فیلم مستند را برای نشان دادن اثرات ناگوار جنگ دریافت کرد. این مستند تا به حال موفق به کسب جوایز مختلفی مانند جایزه بهترین فیلم مستند از جشنواره فیلم رویش، جایزه بهترین فیلم مستند از جشنواره فیلم سینما حقیقت، جایزه بهترین فیلم مستند از جشنواره فیلم آوا، جایزه بهترین فیلم مستند از جشنواره فیلم جیپور هندوستان، جایزه بهترین فیلم مستند از جشنواره فیلم آکبانک ترکیه، جایزه بهترین فیلم مستند از جشنواره فیلم SOLELUNA- selezione و … شده است.

این برنامه روز یکشنبه ۱۸خردا ساعت ۱۸ در مجتمع فرهنگی اسوه برپا خواهد شد و بعد از اکران فیلم، جلسه نقد و بررسی با حضور کارگردان و عوامل فیلم برگزار می شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>