سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ دی ۱۳۹۱ در ۱۱:۲۹ ب.ظ چاپ مطلب

کیمیایی برای «خائن کشی» لوکیشن انتخاب می‌کند

کیمیایی برای «خائن کشی» لوکیشن انتخاب می‌کند

مدیرتولید فیلم سینمایی «خائن کشی» به کارگردانی مسعود کیمیایی از شروع پیش‌تولید این فیلم خبر داد.

مدیرتولید فیلم سینمایی «خائن کشی» به کارگردانی مسعود کیمیایی از شروع پیش‌تولید این فیلم خبر داد.

تینا پاکروان مدیرتولید فیلم سینمایی «خائن کشی» به کارگردانی مسعود کیمیایی درباره وضعیت تولید این فیلم به سوره سینما گفت: از مدتی پیش بازنویسی نهایی فیلمنامه به پایان رسیده و ما عملا پیش‌تولید این فیلم را شروع کرده ایم. فعلا آقای کیمیایی مشغول انتخاب لوکشین است و ما در حال مذاکره برای انتخاب عوامل و بازیگران هستیم.

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی انجام شده به زودی این فیلم وارد مرحله تولید خواهد شد و در صورت قطعی شدن فهرست عوامل و بازیگران اسامی آنها را اعلام خواهیم کرد.

پیش از این خبرهایی مبنی بر حضور تورج اصلانی به عنوان مدیر فیلمبرداری و پولاد کمیایی به عنوان دستیار اول کارگردان فیلم جدید مسعود کیمیایی منتشر شده بود.

با توجه به اطلاعات ارائه شده در برخی رسانه‌ها فیلمنامه «خائن کشی» بخشی از رمان «جسدهای شیشه‌ای » است و داستان یک زندانی را روایت می‌ کند که بعد از دزدی تیر می‌خورد و قبل از به دام افتادن همه زندگی‌اش را به رفیق صمیمی‌اش می‌سپارد. اما این دوست قاعده رفاقت را رعایت نمی‌کند. او مجبور می‌شود برای محاکمه رفیق خائن‌اش از زندان فرار کند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>