سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ خرداد ۱۳۹۳ در ۸:۵۵ ق.ظ چاپ مطلب

«جاده قدیم» در مرحله تدوین/ «دلم می‌خواد» فرمان‌آرا صداگذاری می‌شود

2-1-20142102759

سینا گنجوی این روزها مشغول تدوین مجموعه «جاده قدیم» به کارگردانی بهرام بهرامیان است.

سینا گنجوی این روزها مشغول تدوین مجموعه «جاده قدیم» به کارگردانی بهرام بهرامیان است.

گنجوی در رابطه با جدیدترین کارهای خود به سوره سینما گفت: «جاده قدیم» به مناسبت ماه مبارک رمضان ساخته می‌شود و در حال تدوین آن هستم. همه چیز طبق برنامه پیش می‌رود اما با این حال زمان دقیقی برای پایان کار مشخص نیست. همچنین این روزها مرجان اشرفی‌زاده و علی اصغری روی فیلمنامه جدیدشان کار می‌کنند که منتظریم بعد از روتوش نهایی، آن را برای دریافت پروانه ساخت ارائه دهیم.

این تدوینگر در رابطه با فعالیت‌های پدرش عباس گنجوی که سریال «جاده قدیم» هم با حضور وی کلید خورده گفت: پدر این روزها در حال تدوین فیلم سینمایی «دلم می‌خواد» ساخته بهمن فرمان آرا است. احتمالا این هفته کار تصویر تمام شود و وارد مرحله صداگذاری و موسیقی می‌شوند.

رضا کیانیان، محمدرضا گلزار، مهناز افشار، رضا بهبودی، ندا مقصودی و … بازیگران فیلم تازه بهمن فرمان آرا هستند. عباس گنجوی تدوینگر باسابقه سینمای ایران معمولا در آثار فرمان‌آرا حضور داشته و با این کارگردان قدیمی همکاری مستمر داشته است. سینا گنجوی تدوینگر و کارگردان، تله فیلم «آراز» را ساخته و در فیلم‌های سینمایی «خاک آشنا»، «میم مثل مادر» و «نسل جادویی» دستیار کارگردانی را تجربه کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>