سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ خرداد ۱۳۹۳ در ۱۲:۳۹ ب.ظ چاپ مطلب

ادامه تصویربرداری «دردسرهای عظیم» با مریم سعادت

maryam-saadat

مریم سعادت به جمع بازیگران مجموعه «دردسرهای عظیم» به کارگردانی برزو نیک نژاد پیوست.

مریم سعادت به جمع بازیگران مجموعه «دردسرهای عظیم» به کارگردانی برزو نیک نژاد پیوست.

سعادت به سوره سینما گفت: به دلیل فوت برادرم تغییراتی در برنامه ریزی من برای حضور در این پروژه پیش آمد و قرار است از دو سه روز دیگر بازی من آغاز شود. این سریال ۲۵ روز پیش کلید خورده و احتمالا تا ۳ ماه دیگر تصویربرداری آن ادامه دارد. نمایش «سه گانه اورنگ» را دو هفته پیش در رشت اجرا کردیم که استقبال خوبی شد و قرار است مرداد ماه امسال در تبریز آن را روی صحنه ببریم. همچنین یک کار کودک برای تلویزیون دارم که بعد از اتمام سریال آن را آغاز خواهم کرد.

مجموعه تلویزیونی «دردسرهای عظیم» به تهیه کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام این روزها مراحل تولید را پشت سر می‌گذارد. کارگردان این مجموعه برزو نیک‌نژاد است. مهدی هاشمی، مهران رجبی، شهین تسلیمی، جواد عزتی، زهره فکور صبورو الناز حبیبی سایر بازیگران مجموعه هستند.

«سه گانه اورنگ» کاری است از محمد حاتمی با متن علیرضا نادری، محمد امیر یاراحمدی و نیما نادری. نقش‌های این سه گانه را گلاب آدینه ، پیام دهکردی و عماد سالکی در کنار مریم سعادت ایفا می‌کنند. این نمایش پارسال در مجموعه تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفت.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>