سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ خرداد ۱۳۹۳ در ۸:۵۷ ق.ظ چاپ مطلب

مسعود رایگان به فیلم سینمایی «برف» پیوست

masood-rayegan

فیلم سینمایی «برف» ساخته مهدی رحمانی بعد از پایان اکران فیلم سینمایی «متروپل» در گروه سینمایی قدس اکران می‌شود.

فیلم سینمایی «برف» ساخته مهدی رحمانی بعد از پایان اکران فیلم سینمایی «متروپل» در گروه سینمایی قدس اکران می‌شود.

سوره سینما- تیزر و آنونس این فیلم توسط بهروز داوودی ساخته شده است و مسعود رایگان بازیگر سینما نیز گویندگی این تیزر را برعهده گرفت. پیش از این نیز داوودی برای «دیگری» اولین فیلم بلند سینمایی رحمانی سیمرغ بهترین آنونس را دریافت کرد. «برف» در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر به نمایش درآمد و در بخش های مختلفی همچون بهترین فیلمنامه و تدوین نامزد دریافت جایزه شد.

همچنین به زودی آخرین ساخته رحمانی در جشنواره های بین المللی شانگهای و مسکو به نمایش در می آید. در این فیلن رویا تیموریان، افشین هاشمی، محمدرضا غفاری، آناهیتا افشار، رابعه مدنی، مینا ساداتی، شیرین یزدانبخش و میلاد کی مرام بازی می کنند. از عوامل تولید «برف» می توان به : فیلمنامه:حسین مهکام، مدیر فیلمبرداری:امین جعفری، طراح گریم:مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس:ویدا روشنی، صدابردار:یدالله نجفی، تدوین:حسن حسندوست، صداگذاری و میکس:امیر حسین قاسمی، موسیقی: بابک میرزاخانی، طراح جلوه های بصری:کامران سحرخیز، امیر سحر خیز و تهیه کننده:مهدی رحمانی اشاره کرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>