سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ خرداد ۱۳۹۳ در ۱۲:۱۸ ب.ظ چاپ مطلب

«قطار زمستانی» همچنان بلاتکلیف/ سینایی مونتاژ فیلمش را آغاز می‌کند

khosro-sinayee

خسرو سینایی که برای ساخت فیلم سینمایی «جزیره رنگین» به جنوب کشور سفر کرده بود با پایان فیلمبرداری به تهران بازگشت.

خسرو سینایی که برای ساخت فیلم سینمایی «جزیره رنگین» به جنوب کشور سفر کرده بود با پایان فیلمبرداری به تهران بازگشت.

سینایی در رابطه با تازه ترین فعالیت سینمایی خود به سوره سینما گفت: به تازگی فیلمبرداری تمام شد و این روزهای در حال آماده کردن مقدمات برای مونتاژ هستم. امیدوارم ظرف دو سه ماه آینده مراحل فنی را به پایان برسانم هرچند که هنوز برنامه خاصی برای اکران ندارم و ممکن است فیلم را برای جشنواره فجر نگه دارم.

وی با اشاره به فیلم «قطار زمستانی» که هنوز شانس تولید پیدا نکرده افزود: متاسفانه هنوز برای «قطار زمستانی» امکان فیلمبرداری فراهم نیست، من سال ها برای ساخت آن صبر کردم حتی در برخی محافل هم عنوان کردم اما ترتیب اثری داده نشد. تقریبا همه در جریانند که این فیلم قرار بود با بازی عزت الله انتظامی جلوی دوربین برود اما هنوز نمی دانم این پروژه چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد.

این کارگردان افزود: با اینکه برای «قطار زمستانی» اتفاقات خوبی نیفتاد اما فیلمبرداری «جزیره رنگین» شرایط خیلی خوب داشت و مهدی احمدی تنها بازیگر شناخته شده فیلم بازی قابل قبولی از خود نشان داد. ضمن اینکه برخی از عوامل فنی مثل آهنگساز در این سفر همراه ما بود که این مساله باعث خواهد شد حال و هوای موسیقی منطقه را خیلی خوب در ملودی جای دهد.

خسرو سینایی فیلم‌های سینمایی «عروس آتش»، «گفتگو با سایه»، «کوچه پاییز» و … را کارگردانی کرده است.

 

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>