سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ خرداد ۱۳۹۳ در ۹:۱۸ ق.ظ چاپ مطلب

فروش پردیس ملت خوب نیست/ طرح اکران ویژه ماه رمضان اجرا می‌شود

monabati

مدیر پردیس سینمایی ملت از فروش پایین فیلم‌های سینمایی در هفته‌های اخیر گلایه کرد.

مدیر پردیس سینمایی ملت از فروش پایین فیلم‌های سینمایی در هفته‌های اخیر گلایه کرد.

محمدهادی منبتی مدیر پردیس سینمایی ملت به سوره سینما گفت: فروش ضعیف فیلم ها تنها به پردیس ملت مربوط نمی شود متاسفانه همه سینماها دچار این مساله هستند. سطح کیفی فیلم ها در این ماه در شرایطی که بازی های والیبال و بعد هم فوتبال تمرکز مردم را از سینما دورتر می کند براین مساله دامن می‌زند. به عنوان مثال شبی که مسابقه والیبال ایران و ایتالیا  برگزار می شد ما افت شدید فروش را شاهد بودیم. در اوضاع فعلی فیلم های سینمایی «پنج ستاره» و «زندگی جای دیگری است» فروش امیدوار کننده‌ای دارند.

وی در رابطه با لغو طرح نمایش مسابقات جام جهانی در سینما و اجرای طرح اکران افطار تا سحر گفت: برنامه نمایش مسابقات در سینماها که به طور کل لغو شد، چون با نیروی انتظامی به نتیجه نرسیدیم. اجرای طرح اکران افطار تا سحر هم درحال بررسی است. از آنجا که این طرح سال های پیش نتایج موفقی داشته اجرای آن حتمی است اما دستورالعمل نهایی هنوز ارائه نشده است. این طرح با فیلم های در حال اکران این دوره کار خود را آغاز خواهد کرد و فیلم جدیدی اضافه نخواهد شد. با توجه به اینکه در فصل مرده اکران هستیم تهیه‌کننده‌ها هیچ کدام برای نمایش فیلمشان پیش قدم نشدند. تا زمانی که فیلم های عید فطر مثل «ردکارپت» روی پرده نیایند همین آثار را روی پرده خواهیم داشت.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>