سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۴ خرداد ۱۳۹۳ در ۱:۱۳ ب.ظ چاپ مطلب

«این سیب هم برای تو» هفته آینده کلید می‌خورد/ آغاز فیلم تازه الوند

siroos-alvand

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «این سیب هم برای تو» از شروع فیلمبرداری تازه‌ترین فیلم خود خبر داد.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «این سیب هم برای تو» از شروع فیلمبرداری تازه‌ترین فیلم خود خبر داد.

محمد نشاط به سوره سینما گفت: تا الان منتظر نتیجه جواب بنیاد سینمایی فارابی بودیم که هفته پیش اعلام شد و نتیجه اینکه فارابی به صورت مشارکتی در این فیلم سرمایه گذاری خواهد کرد. با مشخص شدن این مساله ما از هفته آینده مرحله تولید را آغاز خواهیم کرد. این فیلم پر لوکیشن است و از آنجا که خبر مشارکت فارابی به تازگی مشخص شده هنوز حضور بازیگران قطعی نشده است.

وی افزود: «این سیب هم برای تو» به مدت ۲۵  روز در کیش جلوی دوربین خواهد رفت. بخش اصلی کار و بازدید از لوکیشن ها انجام شده و ما طی چند روز آینده برای نهایی کردن مکان ها با اعلام آمادگی سیروس الوند به کیش سفر خواهیم کرد. از آنجا که ۲۰ روز هم در تهران فیلمبرداری خواهیم داشت با توجه به شرایط آب و هوایی اولویت ما برای فیلمبرداری هنوز مشخص نیست.

«این سیب هم برای تو» دارای ۵ شخصیت اصلی است که بر همین اساس ۲ بازیگر زن جوان، ۲ بازیگر مرد جوان و یک بازیگر مرد میانسال در آن ایفای نقش خواهند کرد. سیروس الوند کارگردان و نازنین فراهانی نویسنده این فیلم سینمایی هستند. «بی خداحافظی»، «پرتقال خونی» و «پریناز» آخرین فعالیت های سینمایی محمد نشاط به عنوان مدیر تولید است.

سیروس الوند فیلم‌های سینمایی «چهره»، «مزاحم»، «یک بار برای همیشه»، «دستهای آلوده»، «پرتقال خوبی» و … را کارگردانی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>