سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ خرداد ۱۳۹۳ در ۱۱:۵۶ ق.ظ چاپ مطلب

«میهمان» در مرحله آهنگسازی و صداگذاری/ «آی اول» برای مخاطب کودک ساخته می‌شود

mohman

بهزاد رفیعی امسال اولین تجربه کارگردانی خود را با نام موقت «میهمان» به جشنواره فیلم کودک و نوجوان می‌برد.

بهزاد رفیعی امسال اولین تجربه کارگردانی خود را با نام موقت «میهمان» به جشنواره فیلم کودک و نوجوان می‌برد.

رفیعی به سوره سینما گفت: تدوین فیلم سینمایی «میهمان» به پایان رسیده و آرش قاسمی صداگذاری و حامد ثابت آهنگسازی آن را به عهده دارند. طبق برنامه این فیلم تا زمان جشنواره فیلم کودک و نوجوان آماده خواهد شد. البته نام فیلم تغییر خواهد کرد اما هنوز اسم جدید انتخاب نشده است.

وی در رابطه با برنامه سینمایی سال ۹۳ خود گفت: یک فیلمنامه دیگر به نام «آی اول» آماده کرده ام که آن هم در ژانر کودک ساخته می شود. با تکمیل مراحل پایانی فیلمنامه را برای دریافت پروانه ساخت خواهیم کرد و سعی می کنم امسال آن را کلید بزنم.

«میهمان» نخستین فیلم بهزاد رفیعی است، فیلمبرداری آن در شهرستان فومن انجام شده و عماد علی پور تدوین آن را شروع کرده است. این کارگردان سال ها به عنوان دستیار کارگردان در سینما فعالیت کرده و در پروژه‌های «محمد» (ص)، «تصمیم کبرا»، «بید مجنون»، «باران» و «رنگ خدا» حضور داشته است. «میهمان» را جواد نوروزبیگی تهیه کرده و فیلم محصول حوزه هنری است.

مجید نیکی، نسرین بابایی،میلاد حسین پور، یوسف علی جانپور،شیرین خسروی، صبا مهدوی، مهرداد بخشی، ابوذر آستانی، مریم جلالی پور، صغری حسن زاده، سعید رایحی، رضا فتحی، اکبر پور پاک نیا، علی علیجانپور، بهمن حقیقی، محمد نوری و علیرضا عباسی بازیگران این فیلم هستند.

دیگر عوامل این فیلم عبارتند از مشاور هنری: مجید مجیدی، تهیه‌کننده: جواد نوروزبیگی، نویسنده و کارگردان: بهزاد رفیعی، مشاور کارگردان:علی سبزواری، برنامه ریز و دستیار اول: محمد عسگری، مدیر تولید: حسین بشگرد، دستیار دوم کارگردان:علیرضا ناصربخت، دستیارسوم کارگردان: مرجان بقایی، مجری طرح: داوود اخوان فر،مدیر فیلمبرداری: هاشم مرادی.