سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ خرداد ۱۳۹۳ در ۴:۲۱ ب.ظ چاپ مطلب

فیلم افخمی عید فطر اکران می‌شود/ احتمال نمایش «ردکارپت»

azar-shahdokht

در جلسه این هفته شورای صنفی نمایش قرارداد اکران فیلم «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» برای عید فطر قطعی شد.

در جلسه این هفته شورای صنفی نمایش قرارداد اکران فیلم «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» برای عید فطر قطعی شد.

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش به خبرنگار سوره سینما گفت: در این جلسه قرارداد فیلم «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» در گروه سینمایی فرهنگ برای اکران در عید فطر ثبت شد. همچنین فیلم «دربست آزادی» از چهارشنبه ۲۸ خردادماه به جای فیلم «اشباح» در گروه سینما آزادی اکران خواهد شد. این هفته فیلم سینمایی «ردکارپت» به کارگردانی رضا عطاران برای اکران در ماه رمضان اعلام تمایل کرده است و این درخواست در جلسه هفته آینده شورا به بحث و رأی‌گیری گذاشته خواهد شد.

وی درباره جلسه امروز دوشنبه ۲۶ خردادماه گفت: در این جلسه بحث چگونگی اکران فیلم‌ها در ماه رمضان و همچنین نحوه ارائه بلیت‌های تمام بها و نیم بها مطرح و قرار شد اعضا هفته آینده درباره جزئیات این موضع ها رأی‌گیری کنند.

در فیلم «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» به کارگردانی بهروز افخمی، مهدی فخیم زاده، مرجان شیرمحمدی، گوهر خیراندیش، رامبد جوان و … بازی کردند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>