سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ خرداد ۱۳۹۳ در ۸:۱۸ ق.ظ چاپ مطلب

کم‌کاری‌‌ام دلایلی مهمتر از پول دارد/ همنسلان من بازیگری را طور دیگری می‌بینند

hormoz-hedayat

هرمز هدایت بازیگر باسابقه سینما تلویزیون و تئاتر گفت: دلیل اصلی کم کاری‌اش تنها به این خاطر است که برای فعالیت تازه‌ای ترغیب نمی‌شود.

هرمز هدایت بازیگر باسابقه سینما تلویزیون و تئاتر گفت: دلیل اصلی کم کاری‌اش تنها به این خاطر است که برای فعالیت تازه‌ای ترغیب نمی‌شود.

هدایت در رابطه با حال و هوای این روزهایش به سوره سینما گفت: این روزها بیشتر در حال استراحت هستم. ما نسلی هستیم که بازی نکردنمان دلایلی مهمتر از پول دارد. اگر چه دستمزد و مسایل اقتصادی در جای خود حائز اهمیت هستند اما همدوره‌های من تئاتر و بازیگری را طور دیگری می‌بینند. واقعا این روزها نقشی نیست که آدم را برای بازی کردن وسوسه کند.

وی افزود: سایتی را با نام خودم طراحی و راه اندازی کردم تا هم کارنامه ای از کارهای شخصی ام را ثبت کنم، هم با استناد به برخی مدارک مبنای نگاه سینمایی‌ام را ارائه دهم. در این شرایط اگر نقش خوبی پیشنهاد شود بازی خواهم کرد اما متاسفانه این روزها در جایگاه بازیگر قدرت انتخاب خیلی کم است و همین باعث می‌شود از دنیای سینما و هنر بیش از پیش فاصله بگیریم.

این بازیگر گفت: همیشه سعی کردم اگر در نقشی حاضر می‌شوم حرفی برای گفتن داشته باشم. کار اصلی من همیشه تئاتر بوده شاید اگه عمری که پای تئاتر گذاشتم را برای سینما صرف می کردم این روزها بیشتر دیده می‌شدم. به هر حال در روزهایی که همه به امید دل بستند ما هم امیدواریم. به نظر من شرایط به سمتی است که حتی به اجبار قرار است اتفاقات خوبی رخ دهد.

هرمز هدایت در مجموعه‌های «میوه ممنوعه»، «مدار صفر درجه» و فیلم «مسافران» و … بازی کرده است.