سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ خرداد ۱۳۹۳ در ۱۰:۳۲ ق.ظ چاپ مطلب

ادامه فیلمبرداری «یادگارى» با بیتا فرهى در شهر ری

yadegari1

فیلمبرداری فیلم سینمایی «یادگاری» به کارگردانی نیما طباطبایی در شهر ری ادامه دارد.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «یادگاری» به کارگردانی نیما طباطبایی در شهر ری ادامه دارد.
سوره سینما-  چهارشنبه ۲۸ خردادماه با به پایان فیلمبردارى «یادگارى» در مهر شهر کرج، حسن قلى‌زاده فیلمبردار این پروژه بقیه کار را در تهران و شهررى ادامه می‌دهد. بیتا فرهى به همراه على دهکردى، افسانه پاکرو، صادق توکلى، ارسطو خوش رزم، لیدا عباسى، مهرى آل آقا و هنرمند خردسال مهزیار مرادى در  «یادگارى» به تهیه کنندگى میرولى‌الله مدنى ایفاى نقش مى‌کنند. مدیرتولید «یادگارى» آرش فراقى‌زاده است و فیلمنامه را خسرو نقیبى نوشته است.
yadegari2
داستان «یادگارى» درباره بروز یک حادثه پس از ازدواج سپیده و رامین است که شرایط تازه‌اى را در زندگى پدر و مادر رامین (دکتر بکتاش و سیمین) ایجاد مى‌کند. نیما طباطبایى پیش از این به عنوان دستیار و برنامه ریز با حمید لبخنده، سیامک شایقى، ضیاء‌الدین درى، احمد امینى، سپیده فارسى، مسعود نوابى، اسماعیل فلاح پور و بهرام کاظمى همکارى داشته است. فرزاد مؤتمن مشاور نیما طباطبایى در این فیلم است. فیلمبردارى «یادگارى» ۱۶ خردادماه در مهرشهر کرج آغاز شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>