سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ تیر ۱۳۹۳ در ۱۲:۳۴ ب.ظ چاپ مطلب

«هفت سنگ» انتخاب شبکه سه بود/ ادامه تصویربرداری «شمعدونی» تا مردادماه

shamdooni

تصویربرداری مجموعه «هفت سنگ» به کارگردانی سروش صحت تا مردادماه امسال ادامه دارد.

تصویربرداری مجموعه «هفت سنگ» به کارگردانی سروش صحت تا مردادماه امسال ادامه دارد.

محسن چگینی تهیه کننده مجموعه طنز «شمعدونی» که قرار بود در ایام ماه مبارک رمضان روی آنتن برود در این باره به سوره سینما گفت: ما در حال حاضر مشغول ادامه تصویربرداری هستیم و تا مرداد ماه کار را به پایان خواهیم رساند.

وی در پاسخ به اینکه به دلیل آماده نبودن کامل پروژه ، «شمعدونی» برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان در شبکه سه انتخاب نشد افزود: این انتخاب شبکه بود که سریال «هفت سنگ» را برای ایام ماه مبارک رمضان پخش کند و ما هم کار تصویربرداری . تولید را ادامه می دهیم. بازیگر جدیدی به پروژه اضافه نشده و با همان بازیگران کار را دنبال می‌کنیم.

فیلمنامه سریال «شمعدونی» را سروش صحت به همراه ایمان صفا نوشته که به مشکلات و ناهنجاری‌های اجتماعی در بستر روایی زندگی دو خانواده به آنها پرداخته می‌شود و آتنه فقیه‌نصیری، محمدرضا داوودنژاد، حسن معجونی، رویا میرعلمی، نگار عابدی، محسن قاضی مرادی، امیر کاظمی و محمد نادری در آن بازی می‌کنند.

سروش صحت و محسن چگینی در آخرین تجربه موفق خود در عرصه سریال سازی مجموعه «پژمان» را مقابل دوربین بردند که بسیار مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>