سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ دی ۱۳۹۱ در ۱۱:۳۴ ب.ظ چاپ مطلب
به دلیل کمبود بودجه/

تولید «روی ماه خداوند را ببوس» فعلا منتفی شد

تولید «روی ماه خداوند را ببوس» فعلا منتفی شد

کارگردان فیلم سینمایی «باد درعلفزار می‌پیچد» از منتفی شدن ساخت فیلم جدید خود خبر داد.

کارگردان فیلم سینمایی «باد درعلفزار می‌پیچد» از منتفی شدن ساخت فیلم جدید خود خبر داد.

خسرو معصومی کارگردان سینما که از مدتی پیش قرار بود فیلم تلویزیونی «روی ماه خداوند را ببوس» رابراساس زندگی آیت الله کوهستانی مازندرانی بسازد درباره وضعیت کنونی آن به سوره سینما گفت: فیلمنامه این فیلم توسط حسین مهکام نوشته شد و من آن را بازنویسی کردم و به حوزه هنری ساری که قرار بود آن را تولید کند ارائه دادیم. اما متاسفانه به دلیل کمبود بودجه فعلا ساخته شدن این فیلم منتفی است.

وی افزود: از آنجا که فیلمنامه از کیفیت خوبی برخوردار است مسئولان حوزه هنری ساری می‌توانند با تعامل با سازمان سینمایی سوره حوزه هنری این فیلم را به مرحله ساخت برسانند. من تقریبا تمام اسنادی و مستنداتی که جهت تحقیق برای نوشتن فیلمنامه براساس زندگی آیت الله کوهستانی تحویل گرفته بودم به آنهات پس دادم و فعلا کار را متوقف می‌دانم.

آیت الله کوهستانی از اهالی روستای کوسان از توابع بهشهر مازندران بود و سال ۱۲۷۵ شمسی به دنیا آمد. ی تحصیلات علمی را نزداساتید مشهد و نجف گذراند، آیت ‌الله کوهستانی در سال ۱۳۴۱ درگذشت، آرامگاه او در حرم امام رضا (ع) است.

خسرو معصومی فیلم سینمایی «خرس» را در نوبت اکران دارد. «باد در علفزار می‌پیچد»، «رسم عاشق کشی»، «جایی در دوردست»، «پر پرواز» و … دیگر فیلم‌های این کارگردان هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>