سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ تیر ۱۳۹۳ در ۱:۳۵ ب.ظ چاپ مطلب

عطاران در کنار مردم به تماشای «ردکارپت» می‌نشیند/ اکران فیلم از هفته آینده در شهرستان‌ها

red-carpet

احمد احمدی گفت: فیلم سینمایی «رد کارپت» از فردا با ۲۲ سالن سینما اکران خود را آغاز خواهد کرد.

احمد احمدی گفت: فیلم سینمایی «رد کارپت» از فردا با ۲۲ سالن سینما اکران خود را آغاز خواهد کرد.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «ردکارپت» به سوره سینما گفت: قصد داریم شرایطی فراهم کنیم تا از هفته آینده علاوه بر تهران در شهرستان هایی چون اصفهان، شیراز، اهواز، مشهد، اراک و … فیلم را روی پرده ببریم ضمن اینکه به مرور بر تعداد سالن های مان در تهران نیز اضافه خواهد شد.

وی در رابطه با اکران فیلم های سینمایی با بلیت نیم بها در ایام رمضان گفت: امیدوارم این اتفاق به بهترین شکل رخ دهد و بابی باز شود برای حضور تماشاگران در سالن های سینما مخصوصا در ایام ماه مبارک رمضان و مناسبت هایی که به هر دلیل توجه مردم را به سینما کمتر می کند.

احمدی گفت: احساس می کنم نیم بها کردن بلیط تصمیم معقولی بود که نه تنها برای فیلم ها ضرر نیست بلکه به نفع آنهاست. ماه رمضان در شرایطی که بازی های فوتبال و والیبال در حال برگزاری است به اضافه گرمای هوا مزید بر علت است که مردم کمتر از خانه بیرون بیایند. در چنین شرایطی اکران فیلم خوب و قیمت مناسب بلیط روش معقول و مناسبی برای ترغیب مردم به سینماست.

وی ادامه داد: ما در زمینه تبلیغات شرایطی خوبی داریم چون خیلی پیشتر فکر آن را کرده بودیم. اکثر فیلمسازانی که از تبلیغات در فضای محدود ناراضی هستد به این دلیل است که در دقیقه نود زمانی که فیلم می خواهد اکران شود پیگیر امور تبلیغاتی می شوند در نتیجه فضای تبلیغاتی محدودی دارند در صورتی که ما از قبل شرایط را به گونه ای فراهم کردیم که مشکلی از این بابت نداشته باشیم. تلویزیون هم هنوز تیزرهای تبلیغاتی ما را ندیده است اما امیدوارم از فیلم ما و فیلم هایی از این قبیل حمایت شود تا سینما در این فصل به سوددهی برسد.

تهیه کننده «ردکارپت» گفت: از ۵ شنبه این هفته قرار است رضا عطاران یک روز در میان در سینماهای مختلف در ساعت سانس‌های بعد از افطار حضور داشته و در کنار تماشاگران بیننده فیلم باشد. این ۵ شنبه او در سینما آزادی خواهد بود. استثنائا جمعه به سینمای سرگروه قدس خواهد رفت و این روند ادامه پیدا خواهد کرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>