سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ تیر ۱۳۹۳ در ۹:۲۶ ق.ظ چاپ مطلب

پایان فیلمنامه «میلاد» تا ۱۵ روز دیگر / همکاری مجدد با مهران مدیری

alvand-modiri

با وجود ادامه نگارش فیلمنامه «میلاد» توسط خشایار الوند هنوز وضعیت تولید این پروژه مشخص نیست.

با وجود ادامه نگارش فیلمنامه «میلاد» توسط خشایار الوند هنوز وضعیت تولید این پروژه مشخص نیست.

خشایار الوند به سوره سینما گفت: این فیلمنامه با نام «میلاد» پروانه ساخت گرفت اما تولید آن فعلا کنسل شده است، از لحاظ بازیگر و سرمایه هنوز شرایط تولید فراهم نیست.پیش از این خبری به غلط درج شده بود که فیلمنامه را من بر اساس فیلمنامه احمد رفیع‌زاده بازنویسی کرده‌ام. این خبر صحت ندارد.

وی افزود: فیلمنامه ای که رفیع زاده نوشته است «انزوا» نام دارد و من اصلا خودم را در حدی نمی دانم که بخواهم کار او را باز نویسی کنم. این فیلمنامه طرح اولیه اش برای یک نویسنده بود که من متن او را به طور کامل در حال نوشتن آن هستم و اصلا این شیوه بازنویسی نیست. با توجه به قراردادی که دارم باید فیلمنامه را تمام کنم و احتمالا تا ۱۵ روز دیگر نگارش فیلمنامه به پایان خواهد رسید.

الوند در رابطه با سایر فعالیت‌هایش گفت: در حال شروع کار جدید با مهران مدیری هستم. این فیلمنامه یک متن داستانی است که قرار است برای تلویزیون ساخته شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>