سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ تیر ۱۳۹۳ در ۹:۰۹ ق.ظ چاپ مطلب

«یک شهروند کاملا معمولی» اوایل مردادماه جلوی دوربین می‌رود

barzegar

پیش‌تولید فیلم سینمایی «یک شهروند کاملا معمولی» به نیمه رسیده و تا آخر تیرماه ادامه دارد.

پیش‌تولید فیلم سینمایی «یک شهروند کاملا معمولی» به نیمه رسیده و تا آخر تیرماه ادامه دارد.

مجید برزگر کارگردان«فصل باران‌های موسمی» در رابطه با تازه ترین کار سینمایی خود به سوره سینما گفت: از آنجا که قصد داریم این فیلم سینمایی را برای جشنواره فیلم فجر آماده کنیم زمان کافی برای تولید داریم و در صددیم با فراهم شرایط دلخواه از اول مرداد فیلمبرداری را آغاز کنیم.

وی افزود: همه لوکیشن‌ها نهایی شده و فیلمبرداری در یکی از شهرک های قدیمی تهران انجام خواهد شد. انتخاب بازیگران هم به زودی نهایی می شود و بخشی از عوامل پشت صحنه قطعی شده اند. سعید آرمند به عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور دارد و حضور حمید جعفری به عنوان مدیر فیلمبرداری، علی درخشنده برنامه ریز، مهدی برزگر مدیر تولید ، لیلا نقدی پری طراح صحنه و لباس و امیر اسکندی به عنوان مدیر تدارکات قطعی شده است.

برزگر در رابطه با آخرین اخبار مربوط به «پریدن از ارتفاع کم» گفت: این فیلم در مراحل پایانی مونتاژ به سر می‌برد و به زودی صداگذاری را آغاز خواهیم کرد.

نگار جواهریان، رامبد جوان، محمود بهروزیان، مهر آل آقا، صدف احمدی، سعید اشتیاقی، شفق شکری، افشین لیاقت، علی اکبر مددی مهر، امیر حسین آصفی و ژیلا دایی بازیگران فیلم سینمایی «پریدن از ارتفاع کم» هستند.