سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ تیر ۱۳۹۳ در ۱۰:۵۲ ق.ظ چاپ مطلب

«رد کارپت» در گیشه بی‌رقیب است/ رونق دوباره سالن‌ها در عید فطر

redcarpet

مدیر پردیس سینمایی آزادی تاکید کرد فیلم سینمایی «رد کارپت» می تواند پرفروش ترین فیلم ماه رمضان امسال باشد.

مدیر پردیس سینمایی آزادی تاکید کرد فیلم سینمایی «رد کارپت» می تواند پرفروش ترین فیلم ماه رمضان امسال باشد.

رضا سعیدی پور به خبرنگار سوره سینما گفت: اکران فیلم سینمایی «رد کارپت» که از چهارشنبه پیش شروع شده با استقبال همراه بوده. این فیلم ۵ شنبه و جمعه هفته پیش مجموعا ۳۰ میلیون تومان فروش کرد و این رقم امیدوارکننده ای برای فیلم تازه رضا عطاران است.

وی ادامه داد: امسال فیلم سینمایی «طبقه حساس» در نوروز روی پرده بود و مورد توجه قرار گرفت، اما وضعیت «رد کارپت» با «طبقه حساس» تفاوت دارد. فیلم تبریزی در کنار آثاری پرمخاطب مثل «معراجی‌ها»، «چ» و «خط ویژه» روی پرده رفت و رقابت سختی بین فیلم‌ها بود اما «رد کارپت» اگرچه در ماه رمضان اکران شده اما بی رقیب است و می تواند مخاطبان را به سالن های سینما بیاورد.

مدیر پردیس سینمایی آزادی ادامه داد: این روزها ۹ فیلم در سینما آزادی اکران شده، تعدادی از فیلم های نوروزی هنوز در این سالن روی پرده هستند و خوشبختانه مخاطب دارند. با اجازه شورای صنفی نمایش سینما آزادی در دو سالن، بعضی فیلم ها را به شکل چرخشی و در سه سانس نمایش می‌دهد.

سعیدی پور درباره اکران عید فطر گفت: سالن اصلی سینما آزادی در عید فطر فیلم سینمایی «فرشته‌ها با هم می‌آیند» را اکران می کند، این فیلم محصول حوزه هنری است و داستانی خانوادگی و لطیف دارد. هنوز وضعیت اکران «شهر موشها» در عید فطر قطعی نشده، اگر این فیلم روی پرده برود معادلات تغییر می کند و شرایط به گونه ای دیگر رقم می خورد. فیلم «فرشته ها با هم می آیند» و «کلاشینکف» می توانند از آثار پرمخاطب ماه رمضان باشند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>