سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ تیر ۱۳۹۳ در ۱۱:۵۲ ق.ظ چاپ مطلب

آیتم‌های ویژه «رادیو هفت» برای ماه رمضان/ استقبال از «مزه غذای ایرانی»

soofi

تهیه‌کننده برنامه «رادیو هفت» از پخش آیتم‌های ویژه ماه مبارک رمضان در این برنامه خبر داد.

تهیه‌کننده برنامه «رادیو هفت» از پخش آیتم‌های ویژه ماه مبارک رمضان در این برنامه خبر داد.

محمد صوفی به سوره سینما گفت: کلیت برنامه به همان روال همیشگی است ولی با توجه به اینکه در ماه مبارک رمضان به سر می‌بریم یک آیتم برای شروع و دو آیتم مناسبتی هم در برنامه گنجانده شده است. آیتم آغاز برنامه مناجات است که برخلاف سایر بخش‌های برنامه در استودیو شماره ۲ ضبط نشده و ما در کنار دریا این آیتم ویژه را تهیه کردیم که هر شب به همین صورت برنامه شروع می‌شود. ۲ بخش دیگر مناجات هم در دل برنامه اجرا خواهد شد. مهمانان ما از بزرگان هنر و فرهنگ هستند که ما را در برنامه یاری می‌کنند.

وی افزود: با توجه به تجربه سه، چهار سال گذشته بیننده‌های ما بخشی به صورت ثابت ما را نگاه می‌کنند و در کلیت امر آماری که به ما ارائه می شود خوشبختانه این تعداد همیشه رشد صعودی داشته است. ضمن اینکه ماه رمضان فرصتی است برای شب نشینی و دورهم بودن دوستانه و خانوادگی و همین امر قطعا بر میزان مخاطب می‌افزاید.

صوفی در رابطه با دیگر فعالیت خود گفت: برای شبکه نسیم با همکاری منصور ضابطیان برنامه «مزه غذای ایرانی» را تهیه کردیم که بعد از پخش ۷ قسمت از آن همچنان مورد استقبال است و خوشبختانه بازخوردهای خوبی دارد. این برنامه سعی دارد برخی غذاهای سنتی و خاطره‌انگیز را به مردم یادآوری کند. مهدی باقری کارگردان و امیرعلی نبویان مجری این برنامه هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>