سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ تیر ۱۳۹۳ در ۱۲:۰۲ ب.ظ چاپ مطلب

«ساعت صفر» در راه تولید/ تصویربرداری در ایران و ارمنستان

peyman-abbasi

تصویربرداری مجموعه «ساعت صفر» به کارگردانی محمد آهنگرانی به زودی آغاز می‌شود.

تصویربرداری مجموعه «ساعت صفر» به کارگردانی محمد آهنگرانی به زودی آغاز می‌شود.

پیمان عباسی که این روز ها در حال نگارش سریال «ساعت صفر» است به سوره سینما گفت: تا کنون دو قسمت از سریال نوشته شده که تا زمان تولید ۴ قسمت به طور کامل نوشته شده و وارد مرحله تصویربرداری می شویم.«ساعت صفر» به کارگردانی محمد آهنگرانی و تهیه کنندگی شهاب چگینی برای پخش از ویدئو رسانه آماده خواهد شد.

وی افزود: ابتدا قرار بود کار با نویسندگان دیگری کلید بخورد که بر اساس همان قصه بازیگران و گروه به طور کامل مشخص شده بودند اما بنا به دلایلی شرایط تغییر کرد و داستان کلا متفاوت از قبل شد. در حال حاضر نگارش متن به من واگذار شد که تا الان دو قسمت نوشته شده و با نوشتن دو قسمت دیگر کار را همزمان پیش خواهیم برد.«ساعت صفر» در ایران و ارمنستان جلوی دوربین خواهد رفت. در این سریال یک بازیگر زن امریکایی به نام الیزابت پیج حضور دارد و امین حیایی، حمیدرضاپگاه، سیروس گرجستانی، لیلا بلوکات، میلاد کیمرام، بهنوش بختیاری، آشا محرابی ، زهره حمیدی، وحیدشیخ زاده، و … سایر بازیگران این مجموعه هستند.

پیمان عباسی که پیش از این فیلمنامه سریال «سه جلد» را نوشته با اشاره به اینکه در حال نگارش سریال جدیدش است گفت: بعد از مشکلاتی که برای این فیلمنامه پیش آمد از ما خواستند اصلاحاتی انجام دهیم که ما هرچه لازم بود اعمال کردیم. این فیلمنامه هم اکنون در دست بررسی است اما هیچ خبری بعد از آن به ما ابلاغ نشد.