سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ تیر ۱۳۹۳ در ۱:۴۸ ب.ظ چاپ مطلب

۳۰ نماهنگ از خوانندگان مطرح در «امروز هنوز تموم نشده »/ تلاش برای اجرای برنامه جذاب در ماه رمضان

emrooz-hanooz-tamoom-nashode

برنامه «امروز هنوز تموم نشده» با پخش ۳۰ نماهنگ تازه در ماه رمضان روی آنتن شبکه یک می‌رود.

برنامه «امروز هنوز تموم نشده» با پخش ۳۰ نماهنگ تازه در ماه رمضان روی آنتن شبکه یک می‌رود.

پدرام کریمی مجری برنامه «امروز هنوز تموم نشده » درباره حال و هوای این برنامه در ماه مبارک رمضان به سوره سینما گفت: ساختار برنامه همچنان مانند قبل ادامه خواهد داشت و فقط ما در بخش هایی تغییراتی را از لحاظ محتوایی ایجاد کرده ایم. با حضور مهمانان و هنرمندان گفتگوهای جذاب تری را خواهیم داشت و در بخش«وقتت هنوز تموم نشده» که کریم خودسیانی اجرای آن را بر عهده دارد نیز تنوع ایجاد خواهد شد ، ضمن اینکه فضای مسابقه پیامکی را معنوی دنبال خواهیم کرد.

کریمی ادامه داد: میهمانان برنامه را از میان پیشنهاداتی که از مردم دریافت کردیم انتخاب خواهیم کرد و گفتگوهای جذاب و شادی را با آنها خواهیم داشت. ضمن اینکه بخش هایی را هم به گفتگوهای معارفی اختصاص داده ایم. حدود ۳۰ نماهنگ جدید از ۳۰ خواننده مطرح و پرطرفدار کشور از جمله حامد زمانی، مازیار فلاحی، سعید شهروز و میثم ابراهیمی تهیه و تولید شده که برای مخاطبان پخش خواهد شد و ما تلاش خواهیم کرد که برنامه را نسبت به روزهای عادی شادتر اجرا کنیم.

وی درباره محتوای برنامه‌های ماه رمضان گفت: در ایام ماه مبارک باید فضاهای شادی را برای مخاطب رقم بزنیم و قصد داریم برخلاف برنامه هایی که فضای غم و اندوه به خود می‌گیرند، لحظاتی مسرت بخش را ایجاد کنیم و به همراه همکارانم این تلاش را خواهیم کرد.

کریمی درباره نگرانی از استقبال مخاطبان این برنامه نسبت به برنامه های مشابه و ساختار آن گفت: ساختار این برنامه متفاوت است و با پتانسیلی که برنامه ما دارد فکر می‌کنم برنامه های دیگر باید نگران باشند، چون ما از ماههای قبل مدام پیشنهاد داریم و تاکید می کردند که برنامه تا ماه رمضان ادامه داشته باشد و شادتر از همیشه به کار خود ادامه دهد.

مجری «امروز هنوز تموم نشده » درباره حال و هوای ماه رمضان و اجرا در این شرایط گفت: بی شک در این ماه انسان از لحاظ روحی و روانی تقویت می‌شود و من از آنجایی که سال گذشته به دلیلی بیماری نتوانستم روزه بگیرم برای امسال روزشماری می‌کردم و خوشحالم که در این ماه مبارک اجرای برنامه را هم بر عهده دارم.  اجرای چنین برنامه‌هایی موقعیت بسیار خوبی است که نصیب هر کسی نمی‌شود و لیاقت می خواهد. همانطور که تولید و اجرای برنامه نیمه شعبان به من و همکارانم رسید، حالا هم انرژی ما برای این برنامه دوچندان می‌شود. امیدوارم برنامه ما  مورد قبول مخاطبان قرار بگیرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>