سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ تیر ۱۳۹۳ در ۹:۱۵ ق.ظ چاپ مطلب

فروزش بدنبال لوکیشنی برای «زیر نور شمع» در ملایر/ اقتباس از داستان‌های مرادی کرمانی

foroozesh

فیلمنامه «زیر نور شمع» اقتباسی از داستان‌های هوشنگ مرادی کرمانی و چند نویسنده دیگر است.

فیلمنامه «زیر نور شمع» اقتباسی از داستان‌های هوشنگ مرادی کرمانی و چند نویسنده دیگر است.

ابراهیم فروزش کارگردان و فیلمنامه نویس به سوره سینما گفت : یک فیلمنامه در حال نگارش داریم که براساس داستان هایی از هوشنگ مرادی کرمانی و چند نویسنده دیگر نگاشته می شود که در مجموع به یک فیلمنامه در ۱۵ قسمت تبدیل خواهد شد.  فعلا نام این اثر «زیر نور شمع» است که براساس یکی از داستان های مرادی کرمانی انتخاب شده و به احتمال فراوان در آینده تغییر خواهد کرد.

فروزش با اشاره به فرم اقتباسی این اثر گفت : فیلمنامه این سریال ۱۵ قسمتی توسط یک تیم نویسندگان و با سرپرستی فارس باقری نگاشته می‌شود و بصورت اپیزودهای مستقل از هم نیست و به یکدیگر پیوند می خورد.

کارگردان «سنگ اول» درباره زمان آغاز تولید این مجموعه تلویزیونی عنوان کرد: ما ضمن نگارش فیلم باید تدارکات اولیه و پیش تولید مناسب داشته باشیم و تلاش خواهیم کرد که پس از این مراحل در همین فصل تابستان کار را مقابل دوربین ببریم.

فروزش که در ملایر به دنبال لوکیشن مناسب است، گفت: چون ما منبع غنی در زمینه ادبیات داریم ، اکثر آثار من اقتباسی بوده و علاقه آنچنانی به آثار شهری و آپارتمانی ندارم. روایت های این مجموعه بین شهر و روستا اتفاق می افتد و در نهایت روابط انسان ها را بررسی کرده و داستان ها از درون به هم پیوند می خورند.

ابراهیم فروزش فیلم‌های سینمایی «خمره»، «سنگ اول»، «هامون و دریا» و … را ساخته است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>