سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ تیر ۱۳۹۳ در ۱۱:۰۲ ق.ظ چاپ مطلب

فیلمبرداری «چهارشنبه ۱۹ آبان» تمام شد/ حضور جلیلوند در یک فیلم سینمایی

jalilvand

فیلمبرداری فیلم سینمایی «چهارشنبه ۱۹ آبان» به کارگردانی وحید جلیلوند چند روز پیش به پایان رسید، هنوز مراحل فنی آغاز نشده است.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «چهارشنبه ۱۹ آبان» به کارگردانی وحید جلیلوند چند روز پیش به پایان رسید، هنوز مراحل فنی آغاز نشده است.

جلیلوند در رابطه با اولین تجربه فیلم بلند سینمایی خود به سوره سینما گفت: بعد از ۳۶ جلسه چند روز پیش فیلمبرداری را به پایان رساندیم و بعد از ماه رمضان تدوین را آغاز خواهیم کرد. به عنوان اولین تجربه شرایط خوبی بود و قصد داریم این فیلم را برای جشنواره فجر آماده کنیم. برای امسال برنامه ای برای ساخت فیلم دیگری ندارم اما احتمال دارد در یک فیلم سینمایی حضور داشته باشم و هم اکنون هم در حال خواندن فیلمنامه آن هستم.

«چهارشنبه ۱۹ آبان» فیلمی سه اپیزودی با محوریت زنان است که ظاهرا اپیزودهای فیلم ارتباط هایی با یکدیگر دارند. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: یک آگهی غیر­متعارف در بخش نیازمندیهای روزنامه­ همشهری، جمعیت کثیری را در روز مشخصی به خیابان می­‌کشد. دخالت پلیس غائله را به ظاهر پایان می دهد اما…

فیلمنامه «چهارشنبه ۱۹ آبان» توسط علی زرنگار،وحید جلیلوند و حسین مهکام نوشته شده است. عوامل این فیلم عبارتند از کارگردان: وحید جلیلوند، تهیه کننده: محمد حسین لطیفی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی پورصمدی، طراح چهره پردازی: سعید ملکان، صدابردار: یدالله نجفی، طراح صحنه و لباس: بابک کریمی طاری، مدیرتولید: محمدصادق آذین، برنامه ریز و دستیاراول کارگردان:حسن لبافی، مدیر تدارکات:حمید پرهیز، عکاس: ساتیار امامی، مجری طرح: علی جلیلوند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>