سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ تیر ۱۳۹۳ در ۸:۳۵ ق.ظ چاپ مطلب

سطح کیفی محصولات ویدئو رسانه پایین آمده/ همکاری در مجموعه رمضانی

aram-jafari

بازی آرام جعفری در فیلم «چند روز، چند زندگی» به کارگردانی کرامت پورشهسواری تمام شد.

بازی آرام جعفری در فیلم «چند روز، چند زندگی» به کارگردانی کرامت پورشهسواری تمام شد.

آرام جعفری به سوره سینما گفت: به تازگی بازی در فیلم سینمایی کرامت پورشهسواری را به پایان رساندم و این روزها سرگرم خواندن دو فیلمنامه هستم. ماه گذشته بازی در فیلم سینمایی با نام «چند روز، چند زندگی» به کارگردانی کرامت پورشهسواری را تمام کردم و در سریال مناسبتی «مدینه» ساخته سیروس مقدم هم در چند قسمت به عنوان بازیگر مهمان حضور دارم.

وی گفت: «چند روز، چند زندگی» به سفارش ناجا ساخته شده و قصه زندگی سه زوج جوان است که لابه لای اتفاقات شخصی که برای هر کدام می‌افتد ماجرایی آنها را به هم پیوند می دهد و بخشی از زندگیشان به هم گره می خورد. نقش من در این فیلم از فراز و فرودهای زیادی برخوردار است به همین خاطر علاقمند به بازی شدم.

بازیگر مجموعه «پرواز در حباب» افزود: دو فیلمنامه سینمایی در دست دارم که بررسی می کنم تا یکی از آنها را انتخاب کنم. این روزها نسبت به پذیرفتن نقش سخت گیر تر شده‌ام و دوست ندارم درگیر نقش تکراری شوم. فکر می کنم برای فراهم آمدن فرصت یک بازی متفاوت باید این سختی را تحمل کنم و البته همین باعث می شود کم کار شوم.

این بازیگر ادامه داد: این کم کاری باعث شد تا مردم هم این سوال را از من بپرسند ولی من از این شرایط راضی هستم، کم کار بودن بهتر از بازی بد داشتن است. متاسفانه محصولات شبکه نمایش خانگی  و ویدئو رسانه سطح کیفی شان برخلاف انتظار بسیار پایین آمده و من ترجیح دادم در این فیلم ها هم حضوری نداشته باشم.

آرام جعفری بازی در مجموعه «زیر آسمان شهر»، «خانه ای در تاریکی»، «رسم شیدایی»، «برای آخرین بار» و … را در کارنامه دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>