سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ تیر ۱۳۹۳ در ۱۰:۰۵ ق.ظ چاپ مطلب

تدارک آهو خردمند برای برگزاری نمایشگاه نقاشی در رم/ دوری موقت از بازیگری

ahoo-kheradmand

آهو خردمند در ادامه فعالیت خود در زمینه نقاشی، قصد برگزاری یک نمایشگاه در شهر رم ایتالیا را دارد.

آهو خردمند در ادامه فعالیت خود در زمینه نقاشی، قصد برگزاری یک نمایشگاه در شهر رم ایتالیا را دارد.

خردمند بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر درباره فعالیت‌های اخیر خود به سوره سینما گفت: مدتی است فعالیتی در عرصه بازیگری ندارم و در تدارک هستم تا در ماههای آینده یک نمایشگاه نقاشی در خارج از کشور برگزار کنم که هنوز درباره نام آن به قطعیت نرسیده‌ام.

وی با بیان اینکه پیش از این هم چند نمایشگاه نقاشی در کشور برگزار کردم ادامه داد: به احتمال ۸۰ درصد قرار است که این نمایشگاه در شهر رم ایتالیا برگزار شود و تا به حال چیزی حدود ۲۰ اثر را برای این نمایشگاه آماده کرده ام.

خردمند با اشاره به موضوعات آثارش در ادامه افزود: به نظر من نقاشی یک کار دلی است و آثار من مربوط به سبک خاصی نمی‌شود و می شود گفت که محتوا و مضمون آنها از دل جامعه و انسان‌ها گرفته شده است.

این بازیگر با بیان اینکه به احتمال زیاد نمایشگاه تا اواخر مهر یا آبان ماه برگزار می‌شود، درباره فعالیت در عرصه بازیگری گفت: در این مدت و پس از آخرین حضوری که سال گذشته در یک فیلم تلویزیونی داشتم فیلمنامه قابل توجهی به من پیشنهاد نشده و ترجیح دادم از این فرصت برای برگزاری این نمایشگاه استففاده کنم.

آهو خردمند بازی در فیلم‌های سینمایی «ستاره می‌شود»، «میهمان داریم»، «پرتقال خونی»، «قصه پریا» و … را در کارنامه دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>