سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ تیر ۱۳۹۳ در ۸:۳۵ ق.ظ چاپ مطلب

«معمای شاه» در میان مردم کوچه و بازار در شهرک غزالی/ منابع مالی کم و محدود است

moammaye-shah

تصویربرداری مجموعه تاریخی «معمای شاه» به کارگردانی محمدرضا ورزی در شهرک سینمایی غزالی دنبال می‌شود.

تصویربرداری مجموعه تاریخی «معمای شاه» به کارگردانی محمدرضا ورزی در شهرک سینمایی غزالی دنبال می‌شود.

علی لدنی تهیه‌کننده مجموعه تاریخی «معمای شاه» به سوره سینما گفت: پس از اتمام مراحل تصویربرداری مربوط به دربار شاه اکنون کار در شهرک سینمایی غزالی ادامه دارد و تا به حال حدود ۵۵ درصد از اصویربرداری را پیش بردیم و از لحاظ فیلمنامه فیلمبرداری صحنه‌های شهری مربوط به روایات تاریخی سال ۱۳۱۷ و در میان مردم هستیم و به زندگی آنها و اتفاقات تاریخی آن دوران می پردازیم.

وی در ادامه درباره زمان پایان کار گفت : با شرایط بد اقتصادی که وجود دارد، اگر منابع مالی برای تولید همزمان تامین شود و کار را طبق برنامه پیش بینی شده جلو ببریم، اول پاییز سریال را روی آنتن شبکه خواهیم برد و تصویربرداری را همزمان ادامه خواهیم داد که حدود یکسال دیگر به پایان خواهد رسید.

لدنی با بیان اینکه منابع مالی موجود کم و محدود است ادامه داد: ما همزمان با تصویربرداری مشغول تدوین  صداگذاری و ساخت موسیقی هستیم و قسمت‌هایی هم آماده شده و فقط سکانس هایی از داخل شهر کم داریم که به مرور تکمیل خواهد شد. در شهرک سینمایی غزالی صحنه‌هایی از جمله کمیته ضدخرابکاری، خیابان‌های قدیمی مانند منیریه، بهارستان، ‌دانشگاه تهران، حسینیه ارشاد و میدان ژاله تصویربرداری خواهد شد.

«معمای شاه» با بازی عبدالرضا اکبری، گوهر خیراندیش، مهراوه شریفی نیا، حدیث فولادوند، جعفر دهقان، محمد مطیع و … به کارگردانی محمدرضا ورزی ساخته می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>