سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۵ تیر ۱۳۹۳ در ۱۲:۵۵ ب.ظ چاپ مطلب

مراحل تولید «مردی که اسب شد» فعلا متوقف است

saghafi

مراحل فنی فیلم سینمایی «مردی که اسب شد» به کارگردانی امیرحسین ثقفی با بهبود منشی صحنه شروع می‌شود.

مراحل فنی فیلم سینمایی «مردی که اسب شد» به کارگردانی امیرحسین ثقفی با بهبود منشی صحنه شروع می‌شود.

سوره سینما- اواخر خردادماه  گروه فیلمبرداری «مردی که اسب شد» به کارگردانی امیرحسین ثقفی در منطقه شیرگاه استان مازندران دچار سانحه شدند. در آخرین روز فیلمبرداری در اثر برخورد «دِرایزین» (وسیله حمل عوامل گروه روی ریل راه آهن) با یدک کش گروه فیلمبرداری فاطمه ثقفی دختر علی اکبر ثقفی تهیه کننده که در این گروه به عنوان منشی صحنه حضور داشت دچار جراحت شد و از ناحیه پا آسیب دید.

این تهیه کننده در رابطه با حال دخترش به سوره سینما گفت: حال عمومی دخترم خوب است ولی برای درمان پایش باید در بیمارستان بماند.این اتفاق در آخرین روز فیلمبرداری افتاد و ما کار تصویر را انجام داده بودیم اما برای شروع مراحل فنی فعلا برنامه ای ندارم و ترجیح می‌دهم تا زمان بهبودی دخترم کاری ادامه کار را به زمان دیگری موکول کنم.

ثقفی تجربه تهیه کنندگی «همه چیز برای فروش» و «مرگ کسب و کار من است» را به کارگردانی امیرحسین ثقفی در کارنامه دارد. «مردی که اسب شد» یکی از پرلوکیشن ترین فیلم های اخیر سینمای ایران است که مراحل فیلمبرداری اش در شرایط سختی انجام شده است. بندر ترکمن، آشور ده، ترکمن صحرا، بندر کیاشهر و … از جمله لوکیشن های این فیلم هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>