سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۶ تیر ۱۳۹۳ در ۱۰:۰۸ ق.ظ چاپ مطلب
برزو ارجمند:

حضورم در تلویزیون باعث کم‌کاری در سینما است

borzoo-arjmand

یک بازیگر حضورش در مجموعه‌های تلویزیونی را عامل کم‌کاری در سینما دانست.

یک بازیگر حضورش در مجموعه‌های تلویزیونی را عامل کم‌کاری در سینما دانست.

برزو ارجمند که این روزها مشغول بازی در یک سریال تلویزیونی است به سوره سینما گفت: این روزها مشغول بازی در مجموعه تلویزیونی «زخم» به کارگردانی مسعود آب پرور هستم که تصویربرداری آن تا پایان شهریورماه ادامه دارد. امسال در فیلم سینمایی «چهارشنبه ۱۹ آبان» هم بازی کرده ام که تجربه بسیار خوبی بود.

وی در رابطه با حضور کمرنگش در سینما گفت: به خاطر بازی‌های متعددی که در تلویزیون داشتم مرا بیشتر بازیگر تلویزیون می‌شناسند. هرچند که سال گذشته در دو فیلم سینمایی «معراجی‌ها» و «مجرد چهل ساله» بازی کردم، اما اغلب پیشنهادهایم تلویزیونی است. ضمن اینکه ترجیح می‌دهم بین فیلمنامه‌های سینمایی که پیشنهاد می‌شود کاری را قبول کنم که در خور توجه باشد، همین مساله باعث می‌شود انتخاب سخت شود و شاید به نظر برسد که در سینما کم کارترم.

بازیگر مجموعه «صاحبدلان» ادامه داد: امسال فیلمنامه ای به دستم رسید که بعد از مدت ها واقعا از خواندن آن لذت بردم و از بازی در این فیلم سینمایی احساس خوبی دارم. بعد از مدت ها تجربه بازی در یک فیلم خوب و گروه خوب دلنشین بود. امیدوارم تمام زحمت هایی که گروه برای فیلم سینمایی «جهارشنبه ۱۹ آبان» کشیده اند به همان اندازه که شایسته است دیده شود.

برزو ارجمند در فیلم‌های سینمایی «روز سوم»، «طهران، تهران»، «جایی دیگر» و … بازی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>