سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ تیر ۱۳۹۳ در ۹:۳۷ ق.ظ چاپ مطلب

دردسرهای به تاخیر افتادن «اتاق عمل»/ کار جدیدی را شروع نکرده‌ام

alvand-modiri

تولید مجموعه «اتاق عمل» به کارگردانی مهران مدیری هنوز آغاز نشده است.

تولید مجموعه «اتاق عمل» به کارگردانی مهران مدیری هنوز آغاز نشده است.

خشایارالوند نویسنده ثابت بیشتر مجموعه‌های مهران مدیری به سوره سینما گفت: منتظرم تا پروسه اداری مربوط به سریال تلویزیونی «اتاق عمل» انجام شود و به مرحله قرارداد برسیم تا نوشتن را آغاز کنیم.«اتاق عمل» مجموعه جدیدی است که به زودی با مهران مدیری آغاز خواهم کرد. این سریال برای تلویزیون ساخته می‌شود و مدیری این روزها درگیر مراحل پیش از تولید است. ظاهرا بخش عمده کار انجام شده و ممکن است این هفته به قرارداد برسیم.

وی افزود: درگیری های مربوط به این پروژه باعث شد مهران مدیری از حضورش در فیلم سینمایی «میلاد» که قرار است به کارگردانی بهروز افخمی جلوی دوربین برود انصراف بدهد و من هم به دلیل حضور در «اتاق عمل» و همکاری با این کارگردان از ادامه کار انصراف دادم. علاوه بر این کار دیگری را هم این مدت قبول نکردم چون هرروز منتظریم تا به محض قطعی شدن تولید پروژه نوشتن متن را آغاز کنیم.

این نویسنده که پیش از این عنوان کرده بود فیلمنامه «میلاد» هیچ ارتباطی با احمد رفیع‌زاده نداشته و تنها طرحی از یک نویسنده ناشناس بوده افزود: تقریبا نیمی از فیلمنامه این پروژه را نوشته‌ام و در چنین شرایطی مجبور شدم آن را نیمه رها کنم. فکر می کنم کارگردان ادامه کار را به عهده گرفته است. محمد کمالی‌پور تهیه کننده «میلاد» است.

 

 

 

 

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>