سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ تیر ۱۳۹۳ در ۱۱:۴۲ ق.ظ چاپ مطلب

عوامل فیلم «برف» میزبان مخاطبان در پردیس ملت می‌شوند

barf

عوامل فیلم «برف» ساخته مهدی رحمانی جمعه ۲۰ تیرماه میزبان مخاطبان در پردیس سینمایی ملت هستند.

عوامل فیلم «برف» ساخته مهدی رحمانی جمعه ۲۰ تیرماه میزبان مخاطبان در پردیس سینمایی ملت هستند.

سوره سینما- فیلم سینمایی «برف» در سینماهای تهران و شهرستان‌ها اکران عمومی شده و با استقبال خوبی هم روبرو شده است. هفته گذشته ۱۲ تیر ماه نیز عوامل این فیلم میزبان مخاطبین در سینما آزادی شدند و این حضور باعث شد سالن های سینمایی این فیلم در تمام سانسهای بعد از افطار با استقبال روبرو شود.

بازیگران این اثر به همراه عوامل تولید روز جمعه ۲۰ تیر ماه در سانس بعد از افطار در پردیس سینمایی ملت فیلم را با مخاطبین می بینند و پاسخگو سوالات آنها خواهند بود. همچنین بازیگران این فیلم به همراه کارگردان در برنامه های آینده قصد دارند در برخی شهرستانها نیز میزبان مخاطبین در سالن های سینمایی شوند.«برف» در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر به نمایش درآمد و در بخش های مختلفی همچون بهترین فیلمنامه و تدوین نامزد دریافت جایزه شد.

در این فیلم رویا تیموریان، افشین هاشمی، محمدرضا غفاری، آناهیتا افشار، رابعه مدنی، مینا ساداتی، شیرین یزدانبخش و میلاد کی مرام بازی می کنند.عوامل تولید «برف» عبارتند از فیلمنامه: حسین مهکام، مدیر فیلمبرداری:امین جعفری، طراح گریم:مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس:ویدا روشنی، صدابردار:یدالله نجفی، تدوین:حسن حسندوست، صداگذاری و میکس:امیر حسین قاسمی، موسیقی:بابک میرزاخانی، طراح جلوه های بصری:کامران سحرخیز، امیر سحرخیز و تهیه کننده: مهدی رحمانی اشاره کرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>