سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ تیر ۱۳۹۳ در ۸:۰۷ ق.ظ چاپ مطلب

شوخی با مسایل هسته‌ای در «ماموریت تهران»/ آغاز پیش‌تولید

hasan-dadkhah

پیش‌تولید فیلم سینمایی «ماموریت تهران» به نویسندگی و کارگردانی مهدی مظلومی و تهیه‌کنندگی حسن دادخواه به زودی آغاز خواهد شد.

پیش‌تولید فیلم سینمایی «ماموریت تهران» به نویسندگی و کارگردانی مهدی مظلومی و تهیه‌کنندگی حسن دادخواه به زودی آغاز خواهد شد.

حسن دادخواه در رابطه تولید با تازه ترین فیلم سینمایی خود به سوره سینما گفت: با دریافت مجوز این فیلمنامه به زودی این فیلمنامه را جلوی دوربین خواهیم برد ضمن اینکه من،علی سرتیپی و مسعود ردایی تهیه‌کنندگی این پروژه را به عهده خواهیم داشت. با توجه به قصه ای که «ماموریت تهران» دارد بخشی از کار در تهران و بخشی دیگر خارج از کشور جلوی دوربین خواهد رفت. این فیلم سینمایی در ژانر کمدی با موضوع مسائل هسته‌ای است که به زبان طنز با کارگردانی مهدی مظلومی به تصویر کشیده می‌شود.

حسن دادخواه همچنین در رابطه با پروژه سینمایی «سلام بمبئی» گفت: این فیلمنامه هم برای دریافت پروانه ساخت ارائه شده است. اما از آنجا که قرار بود این هفته مجوز فیلم اولی‌ها صادر شود سایر فیلمنامه ها به هفته بعد موکول شد و طی یکی دو هفته آینده نتیجه برای ساخت آن مشخص می‌شود.

«ماموریت تهران» نخستین فیلم سینمایی مهدی مظلومی است که پیشتر مجموعه‌های «بدون شرح»، «تهران پلاک یک»، «کمربندها را ببندید» و … را کارگردانی کرده است.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>