سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ تیر ۱۳۹۳ در ۸:۰۷ ق.ظ چاپ مطلب

مهاجرت، دغدغه جدید خسرو معصومی/ طرح اولیه فیلمنامه نوشته شد

khosor-masoomi

خسرو معصومی که امسال با ساخت فیلم سینمایی «تابو» به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی خبرساز شده بود برای نوشتن فیلمنامه جدید خود طرح می‌نویسد.

خسرو معصومی که امسال با ساخت فیلم سینمایی «تابو» به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی خبرساز شده بود برای نوشتن فیلمنامه جدید خود طرح می‌نویسد.

این کارگردان در رابطه با تازه ترین فیلم سینمایی به سوره سینما گفت: این روزها به شدت درگیر کارهای مربوط به فیلم سینمایی «تابو» هستم و از آنجا که فیلم باید برای جشنواره فیلم فجر آماده شود فرصتی برای ساخت کار جدید نمی ماند، اما در حال نوشتن طرحی هستم که بعد از جشنواره به طور جدی نوشتن فیلمنامه اش را آغاز خواهم کرد.

وی افزود: بر خلاف فیلم های قبلی ام که بیشتر در شمال کشور جلوی دوربین رفته بود این طرح درباره مهاجرت بوده و یک مساله فراملی را مورد توجه قرار داده است. در این طرح مساله پناهندگی به تصویر کشیده می‌شود و قصه ایرانیانی است که در سوئد هستند و به عنوان مهاجر آنجا زندگی می کنند.

معصومی گفت: نوشتن این فیلمنامه احتمالا شش تا هفت ماه طول می کشد و با مشغله هایی که وجود دارد تا اخر امسال امکان تولید آن فراهم نخواهد شد. این روزها مشغول صداگذاری فیلم سینمایی «تابو» هستیم و احتمالا تا یکی دو ماه آینده ادامه خواهد داشت.

«تابو» به معنای سنت شکنی است و یک درام عاشقانه در مورد چند جوان است که در شمال کشور اتفاق می افتد. نوشهر، بابلسر و چند شهر دیگر شمال لوکیشن‌های اصلی این فیلم هستند. الناز شاکردوست و هادی دیباجی در فیلم جدید خسرو معصومی به ایفای نقش می‌پردازند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>